Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ik weet niet wat je bedoeld.
ik kan gewoon nu.nl als internet opzoeken en daarna meteen al bovenin mobiel aanklikken en
krijg zodoende een perfect passend schermpje.
Nu.nl heeft een prachtig programma voor op de iPhone. De nieuwsberichten worden snel geladen en daarnaast heeft men e.e.a. aan de overzichtelijkheid gedaan die je niet hebt op de webpagina. Op de blog van NU is te lezen dat men ook een applicatie voor Android op het schap heeft staan, inclusief een screenshot, alleen heeft nog niemand het programma kunnen downloaden.
http://nu.web-log.nl/nu/2009/01/nukaartnl-nu-al.html
jawel hoor aplicatie staat al in de markt lijst
Onder welke naam dan, ik heb al diverse variaties op het thema NU.nl en NU kaart ingetikt maar krijg het niet te zien.
Hou AW.nl goed in de gaten….
Uhmmmm…. Android?
Ruud
Ruud
Uhmmmm…. Android?
RuudRuud
raydekokDat in het jaar 2009 op de dag na Pi-dag de duivel zal neerdalen in een klein landje aan de monding van de Rijn en hel op aarde zal ontvlammen..RuudRuud
wat wordte r hier nu allemaal onbedoeld bedoeld?
Het programma van NU.nl zou al een maand geleden klaar zijn en, volgens hun eigen blog, eind februari te downloaden zijn. Iemand er al iets meer over gehoord?