Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Gertie

• Lid sinds 18 maart 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2012
  • 11:47

Als ik een route ga berekenen naar Zuid-Frankrijk krijg ik de mededeling "Er kan geen route worden berekend. Wegenlimiet bereikt ". Is er iemand bekend met dit probleem en/of heeft er een oplossing voor?? Tevens een andere vraag, gebruikt Sygic data in het buitenland zodat de kosten van de navigatie de pan uit rijzen……………?? Wij gaan dit jaar in september naar de Côte d'Azur en wil dan mijn HTC als navigatiesysteem gaan gebruiken.

Alvast bedankt voor de antwoorden.
Gertie

Bewerkt (24 april 2013 14:25)

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • Admin Admin
  • 18 maart 2012
  • 11:55

Naar juiste forum (Android Applicaties) verplaatst

Gertie

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2012
  • 12:23

Sorry, had me niet gerealiseerd dat deze thread hier thuishoort……………..

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 18 maart 2012
  • 14:27

Trial versie? Dan werkt de app alleen in het land waar je de eerste keer de kaarten van gedownload hebt. Na betaling kan je ook over de grens met het ding…

Gertie

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2012
  • 18:50

Nee, het is de officiële, betaalde versie. Dit heb ik bewust gedaan om sores te voorkomen. Ik wist dat Google Maps het probleem wel heeft en dat er al diverse mensen een mega hoge rekening hebben gekregen……………..ik hoop alleen dat het met Sygic niet zo werkt.

Marvin

• Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 18 maart 2012
  • 22:20

Betaald voor de volledige EU, dus niet alleen de Benelux versie bijvoorbeeld? Dan wordt het vaag… wat zegt Sygic zelf?

Een vergelijkbare foutmelding krijg je overigens wel als je een “autokerkhof” als beginpunt of een “autofabriek” als eindpunt voor een route neemt. Een autokerkhof is een punt op de kaart waar wel wegen (eenrichtingsverkeer) naartoe leiden maar geen vandaan, een autofabriek is een plek op de kaart waar wel wegen vandaan komen maar waar je niet naartoe kan rijden. Dat zijn dus fouten in het kaartenmateriaal, bijvoorbeeld een stukje van een snelweg waarvan de rijrichting van 1 segment verkeerd om aangegeven is. Sanity-checks op het NL kaartmateriaal van TeleAtlas hebben in het verleden al eens meer dan 200 van dergelijke fouten aangetoond, dus helemaal ondenkbaar is het niet. Ergo, komt het ook voor als je een net iets ander punt pakt? Als je een target-adres hebt waarbij het fout gaat wil ik het wel eens proberen op mijn HTC Hero na te spelen.

Ik ben de door jou genoemde fouten (nog) niet eerder tegengekomen. Wel doet'ie soms erg lang om bijvoorbeeld rond Parijs of rond Zurich te routen, maar hij komt er uiteindelijk wel altijd uit.

T.a.v. het dataverbruik: nee, sygic gebruikt voor de navigatie geen data maar dan moet je (natuurlijk) wel de extra functionaliteit als verkeersinfo uitschakelen.

Gertie

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2012
  • 07:54

Ja, ik heb de volledige EU versie. Ik heb deze vraag gesteld aan Sygic, maar (nog) geen antwoord gekregen. Ik zal eens een adres zoeken in het plaatsje waar we heen gaan. Ik als vertrekpunt mijn huisadres met huisnummer ingegeven en als eindpunt het plaatsje zelf ( Av. de Provence Les Issambres - 83380 Rocquebrune sur Argens). Jouw mogelijkheid heb ik nog niet geprobeerd, ga ik nog even doen en laat het dan wel weten. Het eindpunt staat erbij, ik ben benieuwd wat jouw Hero ervan vindt…………

Marvin

• Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 19 maart 2012
  • 10:41

Ik heb een route laten berekenen vanuit ergens in Zwolle (gezien jouw woonplaats, ik prikte de Suikerbergsteeg vanaf de kaart) naar Av. de Provence in Rockquebrune sur Argens (slecht te vinden in Sygic trouwens, gewoon beginnen met zoeken naar “Rocquebrune…” levert een aardige teleurstelling op ). Na ruim 4 minuten rekenen vindt'ie bij mij keurig een route. Afstand 1367km, 11:53 reistijd. Routing Methode: “snelste”, voor gewone auto's.

Software: Sygic Mobile Maps 10 (build 811000004), draaiend op Froyo (froydvillain) op een HTC Hero.

Gertie

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2012
  • 19:08

Hmmmm, dat ga ik dan ook maar eens proberen. Raar eigenlijk, maar waarschijnlijk doe ik iets niet zoals het moet…………..ik laat je nog even weten hoe of wat

Gertie

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2012
  • 19:24

Hmmmm, dat ga ik dan ook maar eens proberen. Raar eigenlijk, maar waarschijnlijk doe ik iets niet zoals het moet…………..ok, net een adres ingegeven, maar na ongeveer anderhalve minuut is ie bij ongeveer 8 km wat ie uit moet vlooien en vervolgens houdt ie ermee op en krijg ik weer de eerder vermelde melding er kan geen route blablablabla………………..
Net nog weer geprobeerd te navigeren naar een bekend adres in Les Issambres en nu doet ie het wel……………..geen idee wat er aan de hand is, bij mijn weten heb ik niks anders gedaan dan voorgaande keren………….Ik ga het nog wel een paar keer proberen bij andere bestemmingen. Wordt vervolgd………………maar alvast hartstikke dankjewel voor zover……..

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.