Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

beersman

• Lid sinds 30 november 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 21 maart 2012
  • 11:13

@Gertie, koop een Garmin!!

Bewerkt (24 april 2013 14:26)

bart9904

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 114
  • Reputatie 0
  • 21 maart 2012
  • 12:30

Ik heb ook Sygic en deze naar alle tevredenheid al 1,5 jaar in bezit. Meerdere vakanties gebruikt. Duurt soms even voordat het gps signaal er is, maar de kaarten laden eigenlijk altijd binnen 2 minuten. Ongeacht de bestemming. Versienummer 11.0.1
Maar inderdaad contact opnemen met Sygic. Je mag verwachten dat ze een goede klantenservice hebben met hun betaalde producten.

Bewerkt (24 april 2013 14:26)

Zonnekap

• Lid sinds 23 maart 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2012
  • 15:57

Ik werk met Sygic 11.0.1 op een HTC Desire S.
Werkt perfect, en ook snel.
Als je, zoals jij, een route van pakweg 1400 km naar ergens in zuid Frankrijk laat berekenen, is Sygic inderdaad een tijdje zoet om de route te berekenen. In de praktijk, dus routes op kortere afstand, werkt het berekenen wel lekker snel.

Hiervoor had ik Sygic versie 10.X op een HTC Legend draaien, en dat ging ook soepeltjes.

Persoonlijk vind ik Sygic lekkerder werken dan Garmin (die ik vroeger op mijn Nokia N95 met Symbian OS gebruikte).

Bewerkt (24 april 2013 14:27)

Gertie

• Lid sinds 18 maart 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2012
  • 07:58

Bedankt voor de reakties, dat Sygic even bezig is met berekenen vind ik geen probleem. Maar wat ik erg gek vond dat als hij bijna aan het eind van de berekening kwam, de melding tevoorschijn kwam : Kan geen route worden berekend, wegenlimiet bereikt. Ik vroeg me af waarom dat was. Ik vermoed dat ik de oplossing inmiddels heb gevonden, het lijkt erop dat je een adres (verplicht) moet ingeven omdat alleen een (kleine) plaatsnaam niet volstaat en hij daardoor in de war raakt………….Ik heb het een paar keer geprobeerd en tot nu toe wordt de route wel steeds gevonden zolang er maar een willekeurig adres ingegeven wordt.

Een Garmin is inderdaad een alternatief, maar vooralsnog vind ik het een beetje overkill omdat de HTC prima werkt als navigatiesysteem, voor Sygic op de telefoon ben je ongeveer € 50.– kwijt, een Garmin (Zumo) is beduidend duurder………..

Bewerkt (24 april 2013 14:29)

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 29 maart 2012
  • 19:28

Als je een heel plaatsje neemt als destination zal Sygic wel het centrum nemen en dat is vaak niet bereikbaar per auto. Zou zo maar kunnen kloppen dus.

Bewerkt (24 april 2013 14:29)

jacques54

• Lid sinds 23 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2013
  • 21:40

hallo Gertie,
ik las over je probleem met Sygic dat je een melding kreeg : “wegenlimiet oveschreden”. Ik heb met betaalde software hetzelfde probleem. Heb je al reaktie gehad van Sygic support? Of heb je het probleem anders opgelost?
Jacques

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 23 juni 2013
  • 22:14

Ik gebruik Sygic al jaren, ook op alle buitenlandse vakanties, en heb dit nooit meegemaakt. Ze hebben wel een goede en snelle helpdesk die je via hun site een bericht kunt sturen, ze antwoorden vrijwel altijd binnen 24 uur.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.