Ik heb altijd graag gebruik gemaakt van de app “Total Recall Call Recorder”. Tot de laatste firmware-upgrade kon ik dit altijd prima zo gebruiken, zonder problemen. Nu na de upgrade is dit programma alleen nog te gebruiken op een geroote telefoon. Weet er iemand of het mogelijk is dit programma ook te laten draaien op een unrooted telefoon? Of dat er een vergelijkbaar programma op de markt is wat wel zou werken? Of hoe kan ik eventueel mijn firmware downgraden om dit programma te laten draaien?
Alvast bedankt voor de reacties!
Bewerkt (24 april 2013 14:46)
Beste mensen,
Ik heb altijd graag gebruik gemaakt van de app "Total Recall Call Recorder". Tot de laatste firmware-upgrade kon ik dit altijd prima zo gebruiken, zonder problemen.
Nu na de upgrade is dit programma alleen nog te gebruiken op een geroote telefoon. Weet er iemand of het mogelijk is dit programma ook te laten draaien op een unrooted telefoon? Of dat er een vergelijkbaar programma op de markt is wat wel zou werken?
Of hoe kan ik eventueel mijn firmware downgraden om dit programma te laten draaien?
Beste mensen,
Ik heb altijd graag gebruik gemaakt van de app “Total Recall Call Recorder”. Tot de laatste firmware-upgrade kon ik dit altijd prima zo gebruiken, zonder problemen.
Nu na de upgrade is dit programma alleen nog te gebruiken op een geroote telefoon. Weet er iemand of het mogelijk is dit programma ook te laten draaien op een unrooted telefoon? Of dat er een vergelijkbaar programma op de markt is wat wel zou werken?
Of hoe kan ik eventueel mijn firmware downgraden om dit programma te laten draaien?