Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Alfred

• Lid sinds 16 september 2010
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2012
  • 15:29

Beste mensen,

In Oktober loopt mijn abbonement af en van September tot Januari zit ik in Wenen.

Ik bel rond de 300 minuten per maand (afgerond naar boven 360) en ik verstuur 150 smsjes. Daarnaast verbruik ik 1,5 GB. (precies de Hi FUP)

Ik betaal momenteel 3,50 per maand voor het onbeperkt internet (die goede oude tijd) en een kapitaal voor het bellen. mijn rekeningen overschrijden de 100 euro.

Dit is mijn idee: 3,50 voor het internet houden. De belbundel opzeggen. En enkel Skype premium gebruiken van 7 euro per maand (is nu in de aanbieding voor 3,50 per maand) Dan koop ik mijn telefoon gewoon in de winkel en klaar is kees. De kosten per maand zijn dan:

29,17 (SGS3 699 euro kosten spreiden over 24 maanden)
3,50 Onbeperkt (1,5 GB) internet
3,50 Onbeperkt skype
______+
36 Euro per maand Dat is een stuk goedkoper dan hetgeen de Hi me nu aanbiedt.

De enige kink in de kabel is dat skype misschien wel veel data verbruikt. Weet iemand daar meer van. Anders werkt het hele idee namelijk niet…

Wie weet er meer over het dataverbruik van Skype, en wie vind dit een goed idee?

Bewerkt (24 april 2013 14:51)

doctormetal

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2012
  • 15:32

Hoe zit het met de data kosten als je in Wenen zit? Dat is ook wel een belangrijke factor als je via Skype gaat bellen.

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2012
  • 16:23

Waarom verbruik je zoveel data ik ben nog nooit aan de 1,5Gb gekomen en gebruik ding elke dag, Ooit gehoord als je wil videobellen erg grote bestanden wil downloaden een systeemupdate ofzo om op wifi te gaan ?

Alfred

• Lid sinds 16 september 2010
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2012
  • 00:28

Ik zit ook iedere dag 2 uur in de trein waar ik mijn laptop aansluit op mijn tethering en ik doe dit vaak ook op de uni waar de wifi slecht is. In Wenen ga ik denk ik alleen over de wifi skypen dan. Ik hoop dat ze daar gratis wifi hebben

Bewerkt (24 april 2013 14:52)

AndroidNote

• Lid sinds 29 december 2011
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2012
  • 00:16

Ik weet niet welke snelheid je hebt bij je abo met “onbeperkt” internet? Ik denk 3,6mbps…

Ik weet dat dat de theoretisch maximaal haalbare snelheid is dan, maar tegenwoordig heb je ook internet bundels met 7,2mbps en 14,4mbps…

Het punt dat ik wil maken is dat als je via je 3g wilt gaan internetbellen, dat je internetsnelheid misschien niet genoeg is. Ik heb zelf 14,4 van Vodafone, en als ik Viber naar mensen met 3,6.. Dan is de verbinding vaak heel slecht.

Ik weet niet of je al eens geprobeers heb via 3g te bellen, maar probeer het eens. Sowieso klinkt dat goed: s3 los kopen en dan je onbeperkt internet houden… Tegenwoordig allemaal gekke bizarre voorwaarden bij die abo's!

Bewerkt (24 april 2013 14:52)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.