Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Verwijderd_Account_14511

• Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 228
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 17:48

Marvin;319792
Anyway, als je de boot af komt mag je wel op een minuutje of 10 rekenen voordat je GPS je positie weer opgepakt heeft
Ik weet niet hoelang het varen is, anders je GPS aanhouden. Bij de meeste GPSen kan je overigens ook opgeven waar je zit, je hebt dan sneller een fix. Weet alleen niet of dat ook met Sygic / smartphones kan

Bewerkt (24 april 2013 15:11)

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 9 juli 2012
  • 18:23

Je kunt natuurlijk op de boot je gps aanlaten, maar als je in een (binnen) hut zit heb je waarschijnlijk geen signaal, dus batterij leeg en ook nog geen fix………...

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 9 juli 2012
  • 19:02

Het is zo'n 7 1/2 uur varen (althans, van Travemunde naar Trelleborg - er zijn meer mogelijkheden om in Zweden te komen ), de andere kant op een uurtje meer. Afhankelijk van de vertrektijd komt daar nog wel wat bij. En aangezien je een stuk eerder aan boord moet zijn, mag je zeker van 8 tot 9 uur uitgaan. Aan boord in zo'n stalen schuit heb je geen ontvangst. GPS aan houden is dus niet echt een optie.

Zo maar een referentieplek opgeven heeft geen zin op een telefoon; te weinig controle over de GPS decoder.

leodenhertog

• Lid sinds 04 november 2010
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2012
  • 13:23

@earlabs

Ik ben nu een 2 weken aan het experimenteren met Free map Navigator.
Het voordeel is dat deze dus geen internetverbinding nodig heeft, maar alleen GPS.
En tot dusver tevreden.

Realiseer je wel dat je even bezig bent met het binnenhalen van de vereiste kaarten

———- Update van bericht ———-

@earlabs

Ik ben nu een 2 weken aan het experimenteren met Free map Navigator.
Het voordeel is dat deze dus geen internetverbinding nodig heeft, maar alleen GPS.
En tot dusver tevreden.

Realiseer je wel dat je even bezig bent met het binnenhalen van de vereiste kaarten

Bewerkt (24 april 2013 15:18)

jelleruben

• Lid sinds 04 september 2010
  • Berichten 463
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2012
  • 20:04

Google offline kaarten zinloos? niet echt, ik ben op vakantie geweest in Duitsland, en door dat ik al wat kaart van Google offline heb gezet, kon ik mooi en makkelijk via mijn tablet, de stad verkennen. Navigatie had ik niet nodig, en had ook geen oude kaart nodig. Was gewoon handig…

Bewerkt (24 april 2013 15:18)

Samsung S2
Samsung S4 (geroot)
Samsung Note 4
Samsung Tab 10.1
Samsung Tab 3 8.0 (geroot)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.