Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

yamma

• Lid sinds 23 juli 2012
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2012
  • 15:05

Ik vind de bijgeleverde widget programma-monitor (actieve applicaties) erg handig, maar foeilelijk en te groot (2 x 1).
5180

Is er een gratis alternatief beschikbaar? Het enige wat ie moet kunnen is: aantal actieve apps weergeven, 1x1 formaat, en liefst met kleur aangeven hoeveel geheugen/cpu er in gebruik is (huidige widget wordt rood bij zware belasting). Er op tappen zou een lijstje weer moeten kunnen geven met de optie apps te sluiten. Eigenlijk zoals het nu ook is.

Ik heb natuurlijk al rondgekeken, maar alles wat ik zie is te uitgebreid, of ik lees dat ‘tasks killen’ niet meer zou werken?!

Bewerkt (24 april 2013 15:18)

yamma

• Lid sinds 23 juli 2012
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2012
  • 19:39

Voor wie het wil weten: ik heb een mooi alternatief gevonden, namelijk de widget van Watchdog task manager (lite). Deze is klein (1x1) en simpel. Als je er op tapt, krijg je een lijst met lopende apps + cpu %. Erg handig. Verder geeft het appje een alert als een app cpu boven de 40% verbruikt.

Op deze site is eerder al over de app over geschreven: Watchdog Task Manager met Android gedachte Androidworld

Bewerkt (24 april 2013 15:18)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.