Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
VLC remote misschien?? http://t.co/ccdW1Rp8
AW Forum Queen voor het leven
Via standaard browser kan je niet desktop als standaard instellen, zul je een andere voor moeten gebruiken zoals Dolphinetc…
SAMSUNG Galaxy S3 GT-I9300
Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1
voor de video player gebruik ik Vital Player , die speelt alles af .
Voor rtl gemist heb je geloof ik de player die met die app mee komt , dus daar zal een andere player geen effect op hebben . Maar kan me hier in vergissen . Voor de internet browser gebruik ik Dolphin Brower , die werkt pefect , en wat belangrijk is van Dolphin , dat je bij deze browser kan kiezen hoe hij alles weer geven moet .Als Desktop, android ( is de standaard) of apple . wat je wilt .
MX player werkt goed. Probeer die eens.
In Dice player kun je je afspeelsnelheid verhogen. Ben ik nog niet in een andere speler tegen gekomen.
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.
bs player speelt ook alles goed af bij mij het is dat vlc nog in beta is en dan heb ik het dus niet over de remote waar ik niks aan heb.
Verder als je nu geen tab en s1 meer heb wat heb je nu dan lijkt me nieuwer en sneller dus moet het sowieso goed afspelen ?
De “beste” speler hangt af van de onderliggende hardware. Zo heb ik vplayer op mijn TEGRA2 gebaseerde tablet en dice layer op mijn Xoom (TI OMAP gebaseerde) tablet. Dice is de enige die op de xoom zonder haperingen speelt.
Gewoon een paar uitproberen dus. Er zijn inmiddels voldoende voorbeelden genoemd om even mee zoet te zijn lijkt mij.
Beste mensen,
ik heb de s1 gehad en de tablet 10.1 en daar had ik heel erg goed beeld in gesteld maar ik weet niet meer hoe.
Ik wil de ALLERbeste GRATIS videoplayer en de beste kwaliteit.
Het is bedoeld voor uitzending gemist ETC.
Wie weet hoe ik rtlxl via 3g vloeiend laat draaien???
En dan nog iets, ik wil graag op elke site meteen op de desktopversie komen.
Dus niet de mobiele versie!!( daar heb je toch apps voor!!)
Dat schijn je ook in te kunnen stellen (had ik op de tablet)
Even voor de duidelijkheid, mijn 1s en de tablet heb ik niet meer in mijn bezit!