Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Frenkw

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2012
  • 12:48

Beste allemaal,
Inmiddels aantal maandjes gewend aan mijn Tab 2 en erg tevreden mee. Soms wat lag, maar verder is prijs kwaliteit prima. Voor de meeste standaard apps op de tablet heb ik al wel een goed alternatief gevonden, zoals de internet browser. Echter ik vindt de mail, kalender en explorer applicaties echt gedrochten en heb nog geen goed alternatief kunnen vinden. Met name de mail en explorer app zijn verschrikkelijk, ze werken wel maar onvoldoende mogelijkheden om zelf naar voorkeuren in te stellen. Ik heb voor de explorer app wel een alternatief geprobeerd (ES File Explorer), maar die kon helaas mijn externe MicroSD niet vinden/herkennen.
Verder gebruik ook wel eens mijn tablet wanneer ik op zaken reis ben en zou dan graag bijvoorbeeld mappen willen hiden waar bijvoorbeeld persoonlijke fotos of documenten in staan, encrypten hoeft niet gewoon de map niet zichtbaar maken.

Graag hoor ik jullie gebruikerservaringen voor deze alternatieven en als iemand een idee heeft m.b.t. de verborgen mappen dan hoor ik dat ook graag.

Groeten, Frank

Bewerkt (24 april 2013 15:22)

JohnnyBoy59

• Lid sinds 07 maart 2012
  • Berichten 296
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2012
  • 07:16

Ik gebruik zelf:
Root explorer, een prima explorer met veel mogelijkheden
Enhanced email, een goed email programma waar je alles zelf in kan stellen, pop, imap en exhange
Bussines calendar, een kalender app met heel veel mogelijkheden en verschillende widgets.

Bewerkt (24 april 2013 15:23)

TheDutchDuke

• Lid sinds 31 juli 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2012
  • 08:33

Total Commander (twee venster mode) is best handig. Inclusief diverse plug-ins zoals netwerk - FTP etc.
Gratis, dus het proberen waard.

Niet tevreden? Probeer dan MKC of File Manager HD (for Tablets).

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 9 augustus 2012
  • 09:32

Verplaatst naar het juiste (Android Applicaties) forum

Frenkw

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2012
  • 10:22

Thanks JohnnyBoy en TheDutchDuke ik ga ze even uitproberen en laat weten wat ik er van vindt.

Frenkw

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2012
  • 11:52

@JohnnyBoy59, de business calender is top, stukken beter dan de standaard van google. De enhanced mail vind ik te duur om zomaar even te proberen, maar de business calender is toegevoegd aan mijn must haves.
@TheDutchDuke: File Manager HD is top, ook aan mijn must haves toegevoegd. Total command is ook aardig alleen loopt deze niet zo lekker op mijn tablet.
Dank heren voor de tips!

Nog steeds op zoek dus naar een goed alternatief voor een email app.

JohnnyBoy59

• Lid sinds 07 maart 2012
  • Berichten 296
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2012
  • 20:06

Enhanced email is ook te verkrijgen in gratis probeer versie, maar is alleen in hun forum te vinden.
Is moet ik zeggen wel een minpuntje, maar is verder een prima app.
Je zou ook maildroid kunnen proberen. Is zowel in gratis als betaalde versie beschikbaar.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.