na veel googelen, heb ik niets gevonden. graag had ik mijn nokia c5 aangesloten via bluetooth aan men samsung galaxy tablet. zodat ik kan telefoneren via men tablet. Weet iemand hier een applicatie voor
groetjes
Bewerkt (24 april 2013 15:26)
na veel googelen, heb ik niets gevonden. graag had ik mijn nokia c5 aangesloten via bluetooth aan men samsung galaxy tablet. zodat ik kan telefoneren via men tablet. Weet iemand hier een applicatie voor:(
groetjes
Je bent op zoek naar een applicatie, om die reden verplaatst naar Android Applicaties
je titel gaat over een car kit, maar je vraag gaat over een nokia verbinden aan een tablet? Kun je dit toelichten, of je kunt je titel aanpassen door je eerste bericht te bewerken / meer opties
Bewerkt (24 april 2013 15:26)
[mod]Je bent op zoek naar een applicatie, om die reden verplaatst naar [url=http://www.androidworld.nl/forum/android-applicaties/]Android Applicaties[/url]
je titel gaat over een car kit, maar je vraag gaat over een nokia verbinden aan een tablet? Kun je dit toelichten, of je kunt je titel aanpassen door je eerste bericht te bewerken / meer opties[/mod]
na veel googelen, heb ik niets gevonden. graag had ik mijn nokia c5 aangesloten via bluetooth aan men samsung galaxy tablet. zodat ik kan telefoneren via men tablet. Weet iemand hier een applicatie voor
groetjes