Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

beware

  • Lid sinds 18 december 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • #1
  • 3 oktober 2012
  • 23:29

Heeft iemand de nieuwe Ziggo TV al helemaal werkend gekregen? De app draait wel, maar ik krijg een foutmelding dat TV kijken niet mogelijk is omdat je hiervoor en TV en internet van ziggo moet hebben. Laat ik dat nu wel hebben en dus aan de voorwaarde voldoen. Tips zijn welkom.

Bewerkt (24 april 2013 15:38)

Hankey

  • Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 582
  • Reputatie 0
  • #2
  • 3 oktober 2012
  • 23:40

ziggo site
TV Kijken is alleen mogelijk voor consumenten met een TV- en internetabonnement van Ziggo. U heeft minimaal een abonnement nodig op TV Standaard én Internet Z1, Z2 of Z3, dan wel een abonnement hebben op Alles-in-1 van Ziggo. De dienst TV Kijken via de Ziggo TV App is bedoeld voor gebruik in en om het huis en is alleen beschikbaar over de vaste internetverbinding die door Ziggo aan de betreffende klanten geleverd wordt.
Met een mobiel internetabonnement is het niet mogelijk om TV te kijken.
en een Niet geroot toestel..
dus…
welke abbo heb je??
en is je toestel geroot?

Bewerkt (24 april 2013 15:38)

beware

  • Lid sinds 18 december 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • #3
  • 3 oktober 2012
  • 23:58

toestel is niet geroot (ik weet niet eens wat dat betekent)abbo bij ziggo is alles in een extra

Bewerkt (24 april 2013 15:38)

Hankey

  • Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 582
  • Reputatie 0
  • #4
  • 4 oktober 2012
  • 00:22

en als je m verwijder en opnieuw installeer?
https/play.google.com/store/apps/details?id=nl.ziggo.android.tv



———- Update van bericht ———-

en ik heb nog iets gevonden…
Momenteel heeft Ziggo de streams beveiligd waardoor het niet meer mogelijk is TV te kijken via Android..

Bewerkt (24 april 2013 15:38)

nanders

  • Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • #5
  • 4 oktober 2012
  • 07:49

Verplaatst naar het juiste ( Android Applicaties) forum

Bewerkt (24 april 2013 15:38)

toini

  • Lid sinds 20 december 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • #6
  • 4 oktober 2012
  • 09:13

Bij mij werkt het prima, gewoon beeld met tv kijken.

Bewerkt (24 april 2013 15:38)

Maurice1970

  • Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • #7
  • 4 oktober 2012
  • 09:22

toini;344507
Bij mij werkt het prima, gewoon beeld met tv kijken.

Yep, hier ook…

Bewerkt (24 april 2013 15:38)

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

beware

  • Lid sinds 18 december 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • #8
  • 4 oktober 2012
  • 19:00

Het topic was geplaatst onder Medion lifetab omdat het daarop dus niet werkt.Nu zie ik hier reacties dat het op andere tablets wel werkt.Dat is mooi, maar de vraag is dus of iemand het op een Medion lifetab aan de praat heeft gekregen.Dus graag terugplaatsen onder het forum voor de lifetab.b.v.d.

Bewerkt (24 april 2013 15:38)

toini

  • Lid sinds 20 december 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • #9
  • 4 oktober 2012
  • 20:42

B ij mij werkt het op de medion lifetab.

Bewerkt (24 april 2013 15:38)

beware

  • Lid sinds 18 december 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • #10
  • 4 oktober 2012
  • 20:53

ik heb ziggo gebeld.Zij beweren dat het nog een probleempje is in het zogenaamde Cogas gebied (almelo en omstreken).Komt mij wat vreemd over. Het signaal is namelijk een foutmelding op mijn abonnements gegevens. Dat heeft niets met de kalbel van Cogas te maken, lijkt me zo.

Bewerkt (24 april 2013 15:38)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.