Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Gewoon niets doen, komt vanzelf helemaal. Die melding heb ik zelf ook gehad en later krijg je een melding dat je abbo verlengd is
angel;355697
Hallo
Ik kreeg zojuist een melding van Whatsapp over dat mijn versie over 2 weken vervalt,of ik een verlenging wilde ja of nee,maar kreeg ook melding van betalingsinformatie..Ik heb mijn whatsapp al ruim 2 jaar en nog nooit voor hoeven te betalen,kan ook niet want ik heb geen creditkaart.
IK gebruik al 2 jaar de gratis versie..Zou ik straks nou gewoon whatsapp opnieuw moeten downloaden ofzo..Weet iemand dit?
Bedankt
Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium
outlaw;355699
Gewoon niets doen, komt vanzelf helemaal. Die melding heb ik zelf ook gehad en later krijg je een melding dat je abbo verlengd is
Volgens mij kan je whatsapp betalen via een site/link die je de mogelijkheid geeft via paypal te betalen.
Ook geeftie bij aan datie bijna verloopt en dat het 79 cent.
Gewoon even afwachten tot de exacte datum, blijftie het doen ia het goed, zoniet gewoon kopen voor dat kleine bedrag want dat steekt niet af tegen het gemak van de app.
Edit: kijk in whatsapp ff bij instellingen-account-betalingsinformatie, daar kies je de bovenste optie en kan je via Google check en via paypal de app kopen voor 0,99 dollar.
wappiesoft;355701
WhatsApp is geen gratis dienst. Oficieel moet je de app kopen na 1 jaar. Maar WhatsApp geeft bijna 2 jaar cadeau..
Instellingen - Account - Betalingsinformatie daar zie je wanneer Whatsapp verloopt. 25-6-2021 staat er bij mij en ik heb niet betaald toen ik Whatsapp installeerde. Check https://www.3vcard.nl als je een App wilt kopen en je geen creditcard hebt je hebt dan een voucher nodig, werkt perfect
Ik weet echt niet waar jullie het ovet hebben, betalen. Ik gebruik whatsapp meer dan 2 jaar, bijna 3, en nog steeds niet hoeven te betalen
outlaw;355997
Ik weet echt niet waar jullie het ovet hebbeb, betalen. Ik gebruik whatsapp meer dan 2 jaar, bijna 3, en nog steeds niet hoeven te betalen
Hallo
Ik kreeg zojuist een melding van Whatsapp over dat mijn versie over 2 weken vervalt,of ik een verlenging wilde ja of nee,maar kreeg ook melding van betalingsinformatie..Ik heb mijn whatsapp al ruim 2 jaar en nog nooit voor hoeven te betalen,kan ook niet want ik heb geen creditkaart.
IK gebruik al 2 jaar de gratis versie..Zou ik straks nou gewoon whatsapp opnieuw moeten downloaden ofzo..Weet iemand dit?
Bedankt