Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Alfred

• Lid sinds 16 september 2010
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 20 november 2012
  • 11:06

Beste Mensen,

Sinds enige tijd gebruik ik pocket informant, hartstikke mooi appje, je kan je to do lijst op je Note 10.1 en je S3 syncen met elkaar en online. Maar op een of andere manier kan ik de laatste tijd niet meer syncen. Ik zie ook mijn account niet meer terug en het lukt me niet om deze account toe te voegen. Hebben meer mensen dit probleem en is het op te lossen?

Bedankt voor jullie hulp!

Bewerkt (24 april 2013 15:53)

doctormetal

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 20 november 2012
  • 21:13

Over wat voor sync account heb je het? Pocket Informant kent zelf accounts voor synchronisatie met Toodledo, Google Tasks en PI Online. Synchronisatie van de Google agenda gebeurt gewoon door het toestel zelf en niet via Pocket Informant.

En als het één van de accounts van Pocket Informant betreft: heb je toevallig de app naar de sd kaart verplaatst?

Bewerkt (24 april 2013 15:53)

Alfred

• Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 22 november 2012
  • 09:37

Hii, bedankt voor je antwoord, het gaat om “pocket informant online” hun eigen clouddienst. Zou het moeten doen als je het mij vraagt maar ik kan de account op mijn telefoon niet toevoegen bij “account” :confused:

Bewerkt (24 april 2013 15:54)

Alfred

• Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 25 november 2012
  • 16:33

Mensen ik heb het lek boven, ik zat nog in de trail versie en moest betalen voor de dienst. Nu doet ie het weer, al word op de telefoon soms de melding gegeven dat ik opnieuw moet inloggen.

Bewerkt (24 april 2013 15:54)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.