Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

paulknorrnl

  • Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • #1
  • 27 december 2012
  • 03:06

Hoi allemaal,

Ik ben al enkele dagen bezig om SwitchMe aan de praat te krijgen op mijn Samsung Galaxy Tab 10.1. Helaas lukt het mij niet om de applicatie op te starten. Ik heb werkelijk alle forums afgezocht naar een mogelijk oplossing maar ik kan niks vinden.

Modelnummer: GT-P7500
Android versie: 4.0.4
CWM recovery: 5.5.0.4

Ik heb d.m.v. een rootchecker uit de play store gecontroleerd of de Tab inmiddels is geroot en dat is het geval. Ik heb SuperUser geinstalleerd staan en nog start de applicatie niet op. Hij blijft hangen op het volgende scherm zoals hieronder bijgevoegd. Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Alvast bedankt,
6469

Bewerkt (24 april 2013 16:04)

barremans

  • Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • #2
  • 27 december 2012
  • 07:37

Staat uw app in de lijst van SU?

Bewerkt (24 april 2013 16:04)



Grtz Barre

i_like_android

  • Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • #3
  • 27 december 2012
  • 09:30

Heb deze app geinstalleerd op samsung galaxy note 10.1 , alsook op een Samsung Galaxy S3 en op beide werkt het perfect.
Heb zoals barremans beschrijft een su toegang verkregen voor deze app.
Misschien moet je dat eens nakijken !!
Ik zie wel in mijn lockscreen een dubbele klok staan , voor de rest werkt deze perfect.

Lockscreen:



Details screen:

Bewerkt (24 april 2013 16:04)

paulknorrnl

  • Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • #4
  • 27 december 2012
  • 12:14

Beste allen, bedankt voor de eerste reacties. Ik heb in SU geen applicatie staan. Er wordt bij het opstarten van Switchme ook niet gevraagd of gezegd of hij als SU moet opstarten op dat de applicatie is toegevoegd.

Heb jij gewoon alle versies uit de Play store of heb jij Switchme of Superuser als losse apk geïnstalleerd?

Bewerkt (24 april 2013 16:04)

i_like_android

  • Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • #5
  • 27 december 2012
  • 12:27

paulknorrnl;369057
Beste allen, bedankt voor de eerste reacties. Ik heb in SU geen applicatie staan. Er wordt bij het opstarten van Switchme ook niet gevraagd of gezegd of hij als SU moet opstarten op dat de applicatie is toegevoegd.
Heb jij gewoon alle versies uit de Play store of heb jij Switchme of Superuser als losse apk geïnstalleerd?
Heb alles uit de play store geinstalleerd. Vind het een prachtige app dat ik ook de key heb aangeschaft.

Bewerkt (24 april 2013 16:04)

paulknorrnl

  • Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • #6
  • 27 december 2012
  • 12:47

Ja dat wil ik dus ook gaan doen alleen werkt het bij mij niet… Kun je vertellen welke volgorde je gebruikt heb etc. Misschien zie ik daar iets in…

Bewerkt (24 april 2013 16:04)

paulknorrnl

  • Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • #7
  • 27 december 2012
  • 15:07

Probleem lijkt verholpen te zijn, even snel testen en dan geef ik zo het resultaat en de (mogelijke) oplossing…

———- Update van bericht ———-

En het is inderdaad verholpen door de volgende stappen uit te voeren!
Gelijk maar de betaalde versie van SwitchMe aangekocht

Bewerkt (24 april 2013 16:04)

i_like_android

  • Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • #8
  • 27 december 2012
  • 15:14

paulknorrnl;369082
Probleem lijkt verholpen te zijn, even snel testen en dan geef ik zo het resultaat en de (mogelijke) oplossing…
En het is inderdaad verholpen door de volgende stappen uit te voeren!
Gelijk maar de betaalde versie van SwitchMe aangekocht

Dus uw toestel was niet geroot ?

Bewerkt (24 april 2013 16:04)

paulknorrnl

  • Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • #9
  • 27 december 2012
  • 16:18

Hij gaf aan van wel met de root checker maar ik denk haal eens andere pakketjes binnen om de stappen te doorlopen en toen werkte het! Las overigens op internet dat meerdere personen hier last van hadden met een Tab voorzien van 4.0.4…

Bewerkt (24 april 2013 16:04)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.