Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Weet dat het bij mx speler ook kan!
Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd
Ik zal veel te laat zijn maar misschien hebben er andere mensen ook nog iets aan
Ik heb ook heel lang gezocht en uiteindelijk toch zelf gevonden
Ga naar instellingen
Toegankelijkheid
Interactiebeheer aan zetten
Als deze instelling aan start kun je Door volume knop omlaag en tegelijk de onderste tab toets uw toetsen en scherm blokkeren
Zo kunnen de kindjes lekker kijken zonder dat ze iets kunnen weg klikken of per ongeluk aanraken
Mijn zoontje is zot van kinderfilmpjes op mijn smartphone, maar hij heeft nog niet helemaal door dat hij het scherm niet mag aanraken tijdens het afspelen van een filmpje. Ik heb het ooit al eens per ongeluk geactiveerd, dus ik weet dat het kan, maar ik weet niet meer hoe. Ik wil het scherm blokkeren tijdens het afspelen van een video, dat het beeld en gewoon blijft spelen, maar dat het toestel niet meer reageert op aanrakingen. Weet iemand hoe? Als ik google krijg ik allemaal resultaten over 'youtube werkt niet meer als ik mijn scherm uitzet' en van die toestanden, en dat is niet helemaal wat ik zoek. [URL="https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zeronoiseapps.lockanyappscreen&hl=fr"]->Deze<-[/URL] app kan het ook, maar het is een beetje onnozel om zo'n apps te gebruiken als het al standaard in de app zit...