Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

arieos

• Lid sinds 29 april 2010
  • Berichten 283
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2010
  • 19:45

Ik heb sinds kort handcent als standaard sms app ingesteld maar het probleem is als ik een sms krijg, krijg ik 2 keer de melding dat ik een nieuwe sms heb. De eene staat dan in handcent en de andere in de standaard sms app :confused: Hoe kan ik dit oplossen

Bewerkt (29 mei 2010 19:45)

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 29 mei 2010
  • 20:04

arieos;22145
Ik heb sinds kort handcent als standaard sms app ingesteld maar het probleem is als ik een sms krijg, krijg ik 2 keer de melding dat ik een nieuwe sms heb. De eene staat dan in handcent en de andere in de standaard sms app :confused: Hoe kan ik dit oplossen
Dit kan simpel door de standaard app te open en dan in de instellingen de notificatie uit te zetten.

Bewerkt (22 april 2013 12:24)

tasso

• Lid sinds 28 mei 2010
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2010
  • 13:39

Ik snap iets niet. Als ik nou een nieuw berichtje wil maken dan druk ik op dat envelopje linksboven. Nu krijg ik dus een bericht en druk dan op de + rechtboven om een contact toe te voegen. Maar als ik dan een contact toevoeg en een vinkje voor zijn naam zie staan hoe ga ik dan verder met het berichtje schrijven.
Als ik weer terug ga naar het bericht is ook de afzender weer weg ik snap er echt niks van en heb al een hoop geprobeerd.

Bewerkt (22 april 2013 12:24)

twinkie

• Lid sinds 07 april 2010
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2010
  • 20:15

als je een nieuw bericht wil maken inderdaad links boven in klikken
daarna kan je twee dingen doen of op het plus je drukken
of je kan een keer op de plek war de naam moet komen te staan drukken dan verschijnt het toetsen bord
dan kan je daar de naam in voeren dan verschijnt er een pull down menu met namen waar je uit kan kiezen klik hier op
en ga terug met de terug toets

en klaar is tasso kan je daarna je sms typen

Bewerkt (22 april 2013 12:25)

R3dw0lF

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 8 juni 2010
  • 00:09

na het aanvinken van de naam of namen naar wie je wil versturen moet je op de menuknop duwen en dan “end select” selecteren als je dit niet doet, dan ziet hij het als annuleren.

Je kan ook gewoon de naam typen zoals twinkie zegt ;-)

Bewerkt (22 april 2013 12:25)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.