Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
wat je ook kan doen is gewoon een app killer gebruiken heb je er ook geen last van
die killed gewoon wat je aan geeft
Sja, in 1.6 kun je dat natuurlijk standaard zien.
Ik zet mijn magic 's nachts vaak op vliegtuigmodus. De wekker werkt nog, en de telefoon gebruikt haast geen batterij.
Maar is er geen app waarbij je het energieverbruik per app/widget/etc. kunt zien?
Neen, dat is een veelgevraagde feature maar helaas.
Als hij de hele dag bij wijze van spreken 40 % accu verbruikt en dan die nacht erop van 1 tot 7 alles opmaakt lijkt mij er wat anders aan de hand. Lijkt me niet echt normaal. Alle energiezuigende dingen staan dan wel af denk ik? (GPS, Wifi, 3G etc).
Ik ben nieuw op deze site , maar lijkt me niet echt normaal te zijn…
Ik had een batterij widget en sinds ik die heb verwijderd doet mijn accu het steeds beter.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
als ik het goed begrijp zit er een dergelijke functie ingebouwd in android…
ga naar settings –> About Phone –> Battery Use
Deze is erg handig, daar zie je bijvoorbeeld aan wat de grootste verbruikers zijn. Ik heb daarnaast de standaard widget “Energiebeheer” op de desktop, hiermee kun je snel aan en uitzetten van bluetooth, wifi, gps, synchroniseren en schermverlichting.
Verder niet teveel rare apps opstarten, dat helpt ook erg goed.
Al meer van soortgelijke apps gevonden?
Google Nexus 5
Firmware: 4.4.2
Kernel: 3.4.0-gabd2201
Build: KOT49H
Samsung Galaxy S1
Firmware: 2.3.6 Value Pack
Baseband: I9000XXJW4
Kernel: 2.6.35.7-I9000XXJW4-CL1043937 se.infra@SEP-62 #2
Build: Gingerbread.XWJW5
Is er een batterij app waarbij je kunt zien welke programma's veel energie vreten?
Mijn G2 (hero) loopt gedurende de nacht helemaal leeg…
Overdag geen enkel probleem terwijl ik best een zware gebruiker ben, maar ik snap dus niet waarom er een leegloop is tussen 01.00 en 07.00 uur…
Wie heeft een idee?