Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Activate

• Lid sinds 01 januari 2013
  • Berichten 66
  • Reputatie 0
  • 3 april 2013
  • 08:34

Ik heb een vraag die ik hier maar stel, mischien is het beter in het Samsung forum maar probeer het hier maar even.

Ik heb deus een Samsung met Slimbean software.

Het orginele Samsung Kies werkt dus nu niet meer vanwege de ASOP software , ik wil met Kies de contacten, foto's video's en berichten backuppen en evntueel terugzetten.

Is hier andere software voor?

Alvast bedankt!!

Bewerkt (21 mei 2013 14:22)

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 3 april 2013
  • 09:29

Je contacten moet je gewoon via google laten back-uppen en niet via een app, zo worden ze iedere keer terug gezet als je je telefoon opnieuw instelt met je google account.

Vanaf android 4 gaat dit volgens mi jal standaard maar aangezien je een custom rom heb zou ik de instellingen eens na kijken bij de contacten app.

Verder zijn er zat apps voor backup te maken ik vind mybackup pro erg goed

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rerware.android.MyBackup&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5yZXJ3YXJlLmFuZHJvaWQuTXlCYWNrdXAiXQ..

Het is een 30 dagen trial app maar werkt erg goed als je root heb is er ook nog een plugin hier voor, dan kan die nog meer apps met data volgens back-uppen en nog meer.

Activate

• Berichten 66
  • Reputatie 0
  • 3 april 2013
  • 11:57

Dank je voor de link, ook bij de custom rom staat deze standaard aan.

Wat wordt er allemaal door Google gebackupt?

Alleen de contacten of ook de foto;s en video's ed??

Ik ga Backup pro installeren hopelijk lukt de kopeling met Skydrive dat zou leuk zijn!

Bedant maar weer!!

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 3 april 2013
  • 12:38

Nee video's en foto back-uppen ze uiteraard niet, ze back-uppen contacten/agenda/wifi instellingen sinds android 4.0 dus op zich genoeg.
En apps ook zodra je je google account invoert en de play store opent download die de apps weer, uiteraard zonder data van de apps of instellingen.

Activate

• Berichten 66
  • Reputatie 0
  • 3 april 2013
  • 12:49

Ok dank je.

Backuppen ze de Aps inclusief de geschiedenis van de Apss zoals bij bijvoorbeeld Whatsapp de gesprekgeschiedenis?

Bedankt maar weer!!

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 3 april 2013
  • 14:37

Nee dat doet google niet dat kan alleen met bepaalde apps, dus bijv my backup pro of titanium backup die kunnen dit alleen met root.
Je heb ook carbon die kan ook backuppen naar dropbox enzo als je de pro versie heb.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.