Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

agjgeertsema

• Lid sinds 17 januari 2012
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 29 april 2013
  • 13:25

Hallo mensen

Ik zit met een probleem ik heb net mijn nieuwe telefoon de samsung galaxy S4
En nu heb ik link2sd er op staan maar nu zegt hij dit:

app2sd wordt niet ondersteund door je apparaat omdat je apparaat een primaire externe opslag heeft welke een interne opslag nabootst je kan de app linken zodat de files naar je sd kaart worden verplaatst

wat moet ik nu doen? Op mijn oude telefoon de galaxy gio werkte het allemaal perfect
ik heb ook wel wat gezocht op internet maar kon het niet zo gauw vinden
en wil graag games naar mijn sd kaartje verplaatsen

zouden jullie mij kunnen helpen en hopelijk kunnen beschrijven hoe ik dit toch werken kan krijgen? Heel erg bedankt

groeten

Bewerkt (29 april 2013 13:25)

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 29 april 2013
  • 14:10

Link2sd werkt niet op een SIV in daarvan kan je “Directory bind” gebruiken.

http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos-geen-vragen-plaatsen/40607-tool-directory-bind.html

DirectoryBind - move data to external_sd (GameLoft, Shadowgun etc.) ROOT req. - xda-developers

Bewerkt (29 april 2013 14:10)

Grtz Barre

agjgeertsema

• Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 29 april 2013
  • 14:30

ik heb dat programmatje nu gedownload en op mijn tel gezet maar er gebeurt helemaal niks ik zie alleen boven aan directory bind en onder aan een i in een rondje en daar staat achter in het geel root acces ok en dan kan ik met een knopje de daar naast staat aan of uit doen verder helemaal niks

Bewerkt (29 april 2013 14:30)

agjgeertsema

• Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 30 april 2013
  • 20:40

hoi barremans nou ik heb je how to helemaal gelezen en alles opgevolgd tot de letter en het leek eerst ook te werken er was mooi wat ruimte bij gekomen aan interne geheugen naar nfs most wanted verplaatst te hebben met directory bind maar daarna starte ik nfs most wanted op en toen zei hij dat hij files moest downloaden nou dat heb ik gedaan en toen was ik weer terug bij afwat doe ik nu verkeerd? zo helpt het natuurlijk weinig:S

Bewerkt (30 april 2013 20:40)

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 30 april 2013
  • 20:56

agjgeertsema;403136
hoi barremans nou ik heb je how to helemaal gelezen en alles opgevolgd tot de letter en het leek eerst ook te werken er was mooi wat ruimte bij gekomen aan interne geheugen naar nfs most wanted verplaatst te hebben met directory bind maar daarna starte ik nfs most wanted op en toen zei hij dat hij files moest downloaden nou dat heb ik gedaan en toen was ik weer terug bij afwat doe ik nu verkeerd? zo helpt het natuurlijk weinig:S
Als ik het zo zie, moet je je toestel geroot hebben, is dat bij jou zo?
Maar waarom denk je niet genoeg te hebben aan de ruimte die een S4 al heeft?

Bewerkt (30 april 2013 20:56)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

agjgeertsema

• Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 30 april 2013
  • 21:11

ja hoor ik heb hem geroot ja ik heb 16gb versie maar ik wou er wat grote spellen opzetten en dan die graag op de sd kaart hebben maar zijn er dan helemaal geen alternatieve programma`s zoals link2sd die het wel gewoon goed doen?

Bewerkt (30 april 2013 21:11)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.