Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

s_k

• Lid sinds 26 mei 2012
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2013
  • 12:18

Dag mensen!

Één van de belangrijkste redenen om m'n iPhone te verkopen, naast ‘t immer irritante iTunes en de compatibiliteit met niets in dit huis, want niets in dit huis is van Apple, was ’t feit dat ik m'n ringtones compleet niet gemanaged krijg.
't Is stil, tril of voluit lawaai. Profielen zijn er niet.
En ik houd er nou net van als m'n telefoon ‘s nachts niet trilt, maar wel zacht geluid maakt zodat ik wakker word van telefoontjes en niet van whatsappjes.

Terug naar Android! Dat beviel altijd prima op m’n ouwe HTC Legend.
Dus… Samsung Galaxy S2 plus gekocht nu ‘t nog kan. Prima telefoon voor ’t geld, zondermeer.
Mijn Ringtone-manage-app geïnstalleerd (Simple Sound Profile) en… Niet werken.
Ja, de volumes regelt ‘ie. Maar Whatsapp blijft trillen en houdt de beltoon die ’ie altijd heeft. Zelfde geldt voor e-mail en facebook messenger. Alle software lijkt Simple Sound Profile te overrulen.

Da's een serieus probleem. Ik wil namelijk in geval van nood ‘s nachts wel bereikbaar zijn, maar niet elk half uur wakker worden van m’n trilfunctie.

De vraag is dus; IS er een app die wel echt je ringtones goed managed, zowel qua volume als trilinstellingen als de ringtone zelf? Ik vind ‘t geen probleem als Whatsapp en FB Messenger ’s nachts hetzelfde geluid hebben. Het gaat erom dat ik ze hoor als ik wakker ben, maar niet als ik slaap. M'n ringtone moet wel iets harder kunnen, maar niet met tril en niet het volle volume, want dan schrik ik me rot.
Het kon vroeger op elke ouwe Nokia, het kon op m'n Blackberry en het kon op m'n HTC Legend met de App die ik al noemde. Het moet toch ook mogelijk zijn op m'n Samsung?

Note; Ik heb een creditcard, hoeft niet gratis te zijn!

Bewerkt (31 mei 2013 12:18)

s_k

• Lid sinds 26 mei 2012
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2013
  • 21:01

Ik zie dat ‘t erg rustig is in deze rubriek, niet gek vele mensen hebben ook een S2 Plus denk ik. Is ’t zinnig om deze mogelijk ergens anders te zetten?

Aaltink

• Lid sinds 19 juni 2011
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2013
  • 15:58

Kun je deze vraag niet beter hier stellen?
http://androidworld.nl/forum/android-applicaties/
Aangezien je niet perse een app zoekt voor de S2P.

Aaltink

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 5 juni 2013
  • 16:19

Zoals vermeld topic verplaatst naar Android Applicaties

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.