Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Google Navigation is aanwezig in Google Maps.
Standaard is Google Maps al geinstalleerd op je Desire.
Als je Google Maps update naar de laatste versie (kan via de Market) heb je zeker Google Navigation.
Ohw dat is me niet opgevallen. Bedankt voor de informatie. Zal er eens mee oefenen
Begin november kan ik dus mijn vodafone abo verlengen, wil dan de samsung nemen met google navigatie. Wie heeft ervaring met de samsung en met google navigatie.
Edwin84;25376
Ik kwam 2 weken geleden een bericht tegen op Nu.nl dat Google maps navigatie beschikbaar is voor Android.
Nu klikte ik naar de volgende link van google zelf: Google Maps Navigatie voor mobiel
Dit klonk erg goed dus ik ging zoeken op de market maar kan het niet vinden. Heeft iemand toevallig een QR code of andere manier om deze navigatie software te krijgen?
Ik heb een HTC Desire dus mijn toestel moet dit makkelijk aan kunnen.
albertbolink;37146Omdat ik erg veel tomtom heb gebruikt ben ik niet zo kapot van de navigatie van google.
Begin november kan ik dus mijn vodafone abo verlengen, wil dan de samsung nemen met google navigatie. Wie heeft ervaring met de samsung en met google navigatie.
Ik heb een vraag over het updaten van Maps. Regelmatig krijg ik een update aangeboden. Alleen bekijkt Google Maps wel heeel veel eigenaars informatie. (Waar ik ben, mijn accounts, mijn adressen).
Is er een manier om dat af te schermen voor Google of moet ik dan een andere navigator nemen?
Ik kwam 2 weken geleden een bericht tegen op Nu.nl dat Google maps navigatie beschikbaar is voor Android.
Nu klikte ik naar de volgende link van google zelf: Google Maps Navigatie voor mobiel
Dit klonk erg goed dus ik ging zoeken op de market maar kan het niet vinden. Heeft iemand toevallig een QR code of andere manier om deze navigatie software te krijgen?
Ik heb een HTC Desire dus mijn toestel moet dit makkelijk aan kunnen.