Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Edwin84

• Lid sinds 15 juli 2009
  • Berichten 138
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2010
  • 14:38

Ik kwam 2 weken geleden een bericht tegen op Nu.nl dat Google maps navigatie beschikbaar is voor Android.

Nu klikte ik naar de volgende link van google zelf: Google Maps Navigatie voor mobiel

Dit klonk erg goed dus ik ging zoeken op de market maar kan het niet vinden. Heeft iemand toevallig een QR code of andere manier om deze navigatie software te krijgen?

Ik heb een HTC Desire dus mijn toestel moet dit makkelijk aan kunnen.

Bewerkt (22 april 2013 12:26)

vanstra

• Lid sinds 04 juni 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2010
  • 14:47

Google Navigation is aanwezig in Google Maps.
Standaard is Google Maps al geinstalleerd op je Desire.
Als je Google Maps update naar de laatste versie (kan via de Market) heb je zeker Google Navigation.

Edwin84

• Lid sinds 15 juli 2009
  • Berichten 138
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2010
  • 16:27

Ohw dat is me niet opgevallen. Bedankt voor de informatie. Zal er eens mee oefenen

albertbolink

• Lid sinds 27 augustus 2010
  • Berichten 181
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2010
  • 12:25

Begin november kan ik dus mijn vodafone abo verlengen, wil dan de samsung nemen met google navigatie. Wie heeft ervaring met de samsung en met google navigatie.

Bewerkt (22 april 2013 12:36)

pensador

• Lid sinds 26 augustus 2010
  • Berichten 1045
  • Reputatie 30
  • 27 augustus 2010
  • 18:00

Edwin84;25376
Ik kwam 2 weken geleden een bericht tegen op Nu.nl dat Google maps navigatie beschikbaar is voor Android.

Nu klikte ik naar de volgende link van google zelf: Google Maps Navigatie voor mobiel

Dit klonk erg goed dus ik ging zoeken op de market maar kan het niet vinden. Heeft iemand toevallig een QR code of andere manier om deze navigatie software te krijgen?

Ik heb een HTC Desire dus mijn toestel moet dit makkelijk aan kunnen.

Toen ik mijn maps ging updaten op mijn galaxy s kreeg ik er een paar icoontjes bij. (navigatie, verkeersinfo en plaatsen. Allemaal erruuuug handig!Moet dus gewoon bij de update zitten!

Scoop643

• Lid sinds 24 juli 2010
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2010
  • 01:34

albertbolink;37146
Begin november kan ik dus mijn vodafone abo verlengen, wil dan de samsung nemen met google navigatie. Wie heeft ervaring met de samsung en met google navigatie.
Omdat ik erg veel tomtom heb gebruikt ben ik niet zo kapot van de navigatie van google.

Onder andere mis ik echt heel veel functies, om iets simpels te noemen, ik kan de snelheid niet zien.
tevens is het erg omslachtig om favorieten aan te maken. Ook als ik layers aan zet met iets, dan is dat weer weg de volgende keer dat ik de app op start.
Het grote pluspunt er aan is de dat er fileinformatie bij zit, en dat het erg vloeiend er uit ziet.

Ik heb copilot gedownload, maar die heeft wel de functies maar niet de looks van google maps.

Ik ben dus ook nog op zoek naar een goede die er mooi uit ziet.

Smurfin

• Lid sinds 04 oktober 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2010
  • 12:34

Ik heb een vraag over het updaten van Maps. Regelmatig krijg ik een update aangeboden. Alleen bekijkt Google Maps wel heeel veel eigenaars informatie. (Waar ik ben, mijn accounts, mijn adressen).
Is er een manier om dat af te schermen voor Google of moet ik dan een andere navigator nemen?

Bewerkt (6 oktober 2010 12:34)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.