Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 25 juli 2013
  • 00:55

Topic uit Samsung Galaxy Y forum samengevoegd met het topic in Android Applicaties.
Er begon zich een parallelle discussie te vormen. Gezien de niet toestel specifieke aard is het topic in Galaxy Y samengevoegd bij de discussie in Android Applicaties.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 25 juli 2013
  • 11:14

Brente
Mijn blauwe pijltje is terug, maar als ik deze gebruik kom ik in de routeplanner van google maps. Als ik vertrek en zoeklokatie intik blijft hij hangen in het zoeken naar de route.
Heb je wel een werkende internet verbinding? En een geldige GPS positie? Het feit dat maps je positie lijkt te kennen is NIET altijd het gevolg van een GPS positiebepaling, maar kan ook bepaald worden aan de hand van een IP-scan en/of een kruis-bepaling op GSM masten - en dat is niet voldoende!

JvDelden

• Lid sinds 26 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2013
  • 00:20

ik heb hetzelfde probeem.. had mijn HTC one X plus op fabrieksinstellingen terug gezet en toen had ik mijn navigatie weer terug.. 3weken later verdween die weer en ik weer opnieuw op fabrieks.. gezet en dat hielp dit keer helemaal niet en is niet meer terug te halen

avdbiggelaar

• Lid sinds 12 augustus 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2013
  • 22:13

JohnDeVries
Als je naar Applicatie Beheer gaat en dan Maps opent en daar vervolgens op “Updates Verwijderen” drukt krijg je de navigatie weer terug. Aangezien het dus komt door de laatste update van Google Maps moet je dus die update niet weer installeren als ie aangeeft dat er een nieuwe update beschikbaar is..

avdbiggelaar

• Lid sinds 12 augustus 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2013
  • 22:14

was mijn navigatie op mijn S111 ook kwijt en heb hem weer dank zij deze tip. bedankt !

carola0901

• Lid sinds 21 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2013
  • 13:07

Ik had hetzelfde probleem maar inderdaad door de update te verwijderen, heb ik de navigatie weer terug!

Gerinde

• Lid sinds 17 september 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 september 2013
  • 10:33

JohnDeVries
Als je naar Applicatie Beheer gaat en dan Maps opent en daar vervolgens op “Updates Verwijderen” drukt krijg je de navigatie weer terug. Aangezien het dus komt door de laatste update van Google Maps moet je dus die update niet weer installeren als ie aangeeft dat er een nieuwe update beschikbaar is..

Hallo, ik kan nergens applicatie beheer vinden op mijn samsung galaxy note 1…. En dus ook niet het kopje updates verwijderen, heb namelijk hetzelfde probleem ineens..

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 17 september 2013
  • 14:27

Gerinde
Hallo, ik kan nergens applicatie beheer vinden op mijn samsung galaxy note 1…. En dus ook niet het kopje updates verwijderen, heb namelijk hetzelfde probleem ineens..

in het instellingen menu naar ‘Applicaties’, zie ook de handleiding op pag. 152 en daarna 161

Rainai

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 304
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2013
  • 20:36

Aahh, dit topic stelt mij gerust…zo te lezen ben ik niet de enige!
Gisteren wilde ik mijn navigatie gebruiken. En ik merkte pas dat ie niet meer staat. In de appdrawer ook niet.
Ik zocht als een gek even rond, daar ik Google maps uitprobeerde. Bleek dat de Navigatie daar staan.

Welnu, nu ik hem heb gebruikte, bevalt mij goed dat de Naviagtie en Google Maps samen in één zijn. Ze horen bij elkaar, lijkt me.
*Thumb up*

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.