Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

hasmit

• Lid sinds 02 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2013
  • 14:06

Heren,
Even een vreemd probleem: Als ik via Whatsapp een locatie van iemand krijg en ik wil die openen in de geinstalleerde versie van Google Maps op mijn telefoon dan geeft Maps aan “Geen resultaten voor (coordinaten)”.
Als ik vervolgens de locatie open in Internet dan gaat hij automatisch door naar de site van Google Maps en laat hij de locatie wel zien.
Weet iemand hoe ik dit wel werkend krijg?
gr.

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 2 augustus 2013
  • 14:20

Vraag verplaatst naar Android Applicaties

Bewerkt (2 augustus 2013 14:21)

Pi314

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2013
  • 16:45

Kan je niet helpen maar misschien helpt het als ik zeg dat ik het zelfde probleem heb

hasmit
Heren,
Even een vreemd probleem: Als ik via Whatsapp een locatie van iemand krijg en ik wil die openen in de geinstalleerde versie van Google Maps op mijn telefoon dan geeft Maps aan “Geen resultaten voor (coordinaten)”.
Als ik vervolgens de locatie open in Internet dan gaat hij automatisch door naar de site van Google Maps en laat hij de locatie wel zien.
gr.

frank_wever

• Lid sinds 04 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2013
  • 14:54

Pi314
Kan je niet helpen maar misschien helpt het als ik zeg dat ik het zelfde probleem heb

hasmit
Heren,
gr.

Probleem zit volgens mij in het feit dat hij coördinaten met een komma aanbiedt terwijl maps (op android) met punten werkt. Oplossing is simpel; https://play.google.com/store/apps/details?id=es.rsbsistema.MapsLauncher

en dan mapslauncher als standaard programma selecteren.

maartenbrink

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 6 september 2013
  • 19:24

Hier hetzelfde probleem sinds de laatste update. Vreemd probleem hoor. Ik wil gewoon Google Maps gebruiken en dit werkte voorheen ook. Zal vast een bug zijn of zo. (HTC One X 4.2.2.)

Gadget freak, news addict, Android, Apple…

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.