Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

sedwalter

• Lid sinds 03 oktober 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2013
  • 14:16

Ik heb sinds een week een HTC one.
Nu krijg ik sinds een aantal dagen continue een pop-up in mijn beginscherm.
Er staat dan “maak je whatsapp mooier” en dan staan er twee knoppen onder. No thanks en iets van yes. Het maakt niet uit welke je van de twee indrukt het blijft terug komen.
Als je op yes drukt wordt je doorgelinkt naar een site voor een soort van abonnement waarvoor je geregeld 5,00 euro moet betalen.
Ik wil van de meldingen af!
Er stond op het internet beschreven dat je 1 van de 2 knoppen ingedrukt moet blijven houden voor een aantal seconden, helaas werkt dit niet.

Wie weet hier antwoord op?

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 3 oktober 2013
  • 14:45

Is dit wel de originele whatsapp? Ik heb nog nooit gehoord/gelezen van die melding.

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 3 oktober 2013
  • 15:00

Klinkt als een push add, probeer eens de melding zelf ingedrukt te houden, dan zie je welke app het doet en kan je die verwijderen.
Dus niet de knoppen maar de melding zelf.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 3 oktober 2013
  • 15:15

probeer eens een virusscanner zoals avast of lookout of een ad blokker.
ik heb zoiets ook wel eens gehad bleek mee te komen met een app die ik geinstaleerd had, na dat ik die app had verwijderd had ik nergens meer last van.
michien helpt het.
hier staat ook nog iets over whatsapp over mailware http://androidworld.nl/nieuws/whatsapp-malware-nieuwe-voicemailbericht-mail/

sedwalter

• Lid sinds 03 oktober 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2013
  • 09:51

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de whatsapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en het probleem is opgelost!
Ik moet er wel bij vertellen dat ik weer dezelfde originele whatsapp heb geïnstalleerd wat ik eerder ook gedaan heb. Dus het lag er niet aan dat het geen originele versie was.
Maar nogmaals bedankt!

mark-the-white

• Lid sinds 30 november 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 30 november 2013
  • 20:32

Ik heb ook sinds 1 maand het probleem dat ik de melding krijg: “maak je whatsapp mooier”.
Opvallend is dat ik verder op google nauwelijks een bericht zie staan dat over dit probleem gaat.
Behalve dus dit topic. Is de enige oplossing het verwijderen van Whatsapp? Of heeft iemand een andere oplossing?
Ik zou ook niet weten welke app dit veroorzaakt moet hebben. Mijn virusscanner herkent het probleem niet.

paul_brons

• Lid sinds 17 december 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 19 december 2013
  • 11:14

Nog steeds last van reclame op me scherm. Na verwijderen WhatsApp en opnieuw installeren. Heb ook ävast, lookou en vele anderen detectors geprobeerd. Niks helpt.

Bijlage:

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 19 december 2013
  • 21:50

ik heb dit ook een keer gehad kwam mee met de instalatie van een of andere app ik weet alleen niet meer welke.
probeer na te gaan welke apps je geinstaleerd hebt toen je die melding kreeg en verwijder deze dan ben je er vanaf.

andrew_van_leeuwen

• Lid sinds 14 februari 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2014
  • 18:42

Ga ff naar de play store

Download dan addons detector, van ontwikkelaar depner - > run de scan en filter dan op push adds

Die programma's die je dan ziet maken gebruik hiervan.. Deze verwijder je en probleem opgelost! Veel suc6

P's een virus scanner werkt niet aangezien dit geen virussen zijn :-)

Bewerkt (14 februari 2014 18:45) | Info toegevoegd

dm1976

• Lid sinds 04 maart 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0

deze heb ik geinstalleerd, maar er staat: geen applicaties met addons.

enig idee???

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.