Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Hoorah

• Lid sinds 24 november 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2013
  • 16:42

Hallo,

Ik weet niet bij welke versie spraakinvoer is geïntroduceerd maar het blijft me verbazen dat het probleem dat de interpunctie niet werkt nog steeds niet is opgelost (zit nu op 4.2.2).

Ik heb sinds vorige week de LG G2 en dat ding is geweldig. In ieder opzicht beter en sneller dan mijn vorige toestel (S III), naar mijn mening. Bij het uittesten van de vele opties op het toestel nog maar eens de spraakinvoer getest. De herkenning is bijna perfect, 99% van de gesproken tekst wordt herkend, zelfs als je een beetje snel spreekt. Hierdoor is het veel sneller berichten te dicteren dan te schrijven. Behalve…

Nog steeds de interpunctie die niet werkt. Zeg “punt” en hij schrijft “punt”, “vraagteken” wordt netjes maar foutief neergeschreven als “vraagteken”. In de Engelstalige versie geen enkel probleem, alle leestekens worden weergegeven als wat ze zouden moeten zijn.

Nu kan het zijn dat dit probleem er is omdat stomweg niemand het gebruikt, of dat niemand interesse heeft het probleem op te lossen. In het laatste geval zou ik de functie dan maar gewoon weglaten.

Als een lezer van dit forum een oplossing heeft, dan hoor ik het graag.

H.

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 10 oktober 2013
  • 16:48

Spraak herkenning is een app, topic verplaatst naar Android Applicaties forum.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren