Ik ben opzoek naar een app voor “actuele” tankprijzen in België. Ik gebruik in Nederland; DirectLease Tankservice. Ik ben daar erg tevreden over.
Na wat werk op Google kwam ik uit op Brandstofprijzen.be. Maar daar moet je €5,99 voor betalen. Uit de recensies lees ik geen positieve verhalen. Dat vind ik het proberen niet waard.
Is er een alternatieve app voor tankprijzen bij onze zuiderburen?
Ik ben opzoek naar een app voor "actuele" tankprijzen in België. Ik gebruik in Nederland; DirectLease Tankservice. Ik ben daar erg tevreden over.
Na wat werk op Google kwam ik uit op [url=https://play.google.com/store/apps/details?id=com.carbeo.carbeobe]Brandstofprijzen.be[/url]. Maar daar moet je €5,99 voor betalen. Uit de recensies lees ik geen positieve verhalen. Dat vind ik het proberen niet waard.
Ik ben opzoek naar een app voor “actuele” tankprijzen in België. Ik gebruik in Nederland; DirectLease Tankservice. Ik ben daar erg tevreden over.
Na wat werk op Google kwam ik uit op Brandstofprijzen.be. Maar daar moet je €5,99 voor betalen. Uit de recensies lees ik geen positieve verhalen. Dat vind ik het proberen niet waard.