Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Gnarkill2k6

• Lid sinds 26 juli 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2010
  • 15:24

Sinds een week ben ik in het bezit van een Android telefoon (HTC Wildfire). En ik snap iets niet helemaal denk ik. Ik zie op internet allerlei leuke apps zoals b.v. “The Settlers”, “Trip Journal” of “Zombies, run!”. Echter, ik kan deze apps niet vinden op de Market Place?

Ook de barcodes die bij veel apps op deze website staan komen nergens op uit op mijn telefoon…

Wie kan me vertellen hoe dit komt?

P.S. Ik heb al wel diverse dingen geïnstalleerd via de market place, dus dat gedeelte werkt gewoon op mn telefoon ;-)

Bewerkt (22 april 2013 12:29)

killbv

• Lid sinds 23 juli 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2010
  • 23:15

zelfde probleem hier

hij kan niet eens de hyves app vinden

Toxic

• Lid sinds 26 juli 2010
  • Berichten 109
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2010
  • 23:22

Dubieuze sites misschien?,die hyves is wel weird,dat je die ook niet kunt vinden.

Scoop643

• Lid sinds 24 juli 2010
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2010
  • 23:27

Heeft het niet met de provider te maken? of heeft iedereen dezelfde market?

eboo

• Lid sinds 14 juli 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2010
  • 07:39

Ik heb gehoord, dat je alleen die programma's te zien krijgt, die voor jou telefoon en android versie geschikt zijn.

Gnarkill2k6

• Lid sinds 26 juli 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2010
  • 09:17

@ Scoop643
Ik heb geen mobielinternet bij mijn abonnement dus daar kan het niet aan liggen. Ik ga gewoon via Wifi online om de apps te vinden in de market.

@ eboo
Dat zou heel goed kunnen… maar dat verklaard niet waarom ik de demo van Asphalt HD wel kon downloaden maar vervolgens niet kon spelen :-P

Ik snap dat de Wildfire geen hi-end android telefoon is… maar zoiets als Zombies, Run! zou ik wel graag willen uitproberen, en dat lijkt me helemaal geen zware app. Lijkt me super grappig als je met een paar vrienden in de auto zit.

Nah ja, het zal dan allemaal wel, uiteindelijk heb ik dat ding gekocht om mee te bellen en te sms-en en niet zo zeer voor de apps en games. Maar je probeert het toch uit he ;-)

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 27 juli 2010
  • 11:32

Ik heb ook een wildfire en heb wss de tip;

Download van de market 2 apps:

- appbrain

- fast web installer

Ga op je pc/gsm naar de site appbrain.com en log in, doe dat ok op de app van appbrain.

Configureer nu de fast web installer.

Ga nu naar de site appbrain.com op je gsm of pc , en zorg dat je bent ingelogt. Zoek de app die je wilt hebben, en klik op install. Ga akkoord met de permissies en wacht even.

Na enkele seconden(kan wat langer duren) zal je de dowmload op je gsm zien beginnen. Wacht nog even en hij is klaar met downloaden/installeren en je kan je app gebruiken.

Niet alle apps staan erop, maar wel 98% ofzo.

EDIT:
Heb dit vanmorgen via gsm gecopy/paste van ander topic, had het daar toen ook al is gepost.
Alle apps die in de eerste 2 posts van dit topic staan heb ik op de site van appbrain kunnen vinden, dit betekend dat je ze ook kan installeren.

Zelf gebruik ik deze manier eigenlijk standaard, want als een applicatie in “jou” market zou staan, download je hem via de market(en krijg je dus ook gelijk updates). Of je via appbrain ook updates krijgt weet ik niet, maar je kan nog beter een verouderde versie hebben dan helemaal geen applicatie

Ik vind het ook erg handig dat je via je pc zo gewoon applicaties kan downloaden/installeren, je gsm hoeft alleen maar internetverbinding te hebben.

Ongeveer elke applicatie die ik hiermee heb geïnstalleerd(zijn er toch al gauw 30) werkt erg goed, heel soms eentje die niet werkt, maar dat ligt dan aan de specificaties van de telefoon.

killbv

• Lid sinds 23 juli 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2010
  • 21:58

werkt dus mooi niet ik heb de app geselecteerd op inet, gesyncroniseerd en als ik dan op perform installs druk staat en dat het aangevraagde item niet gevonden is:S

please help, 't word vervelend :$

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 27 juli 2010
  • 22:17

Je doet dat VIA de appbrain-app, die hoef je niet te gebruiken.
Draai het prog fast web installer nóg eens, en ga naar de site van appbrain, en klik op install. Krijg je dan een overzicht met permissies?

Dan die accepteren!

killbv

• Lid sinds 23 juli 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0

ach sooo, ik zal het es proberen(Y)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.