Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

edewaele

• Lid sinds 21 december 2013
  • Berichten 159
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2014
  • 10:21

Geachte forum leden
Ik heb een vraagje over een app Ik heb op mijn galaxy s3 een app staan van Runkeeper deze werkt prima bij mij
Maar nu komt mijn vraag is er een zelfde soort app die aan geeft en onthoud waar ik heb gereden met de auto ?
Mischien dat runkeeper dat ook doet maar dat heb ik nog niet geprobeerd wie geeft mijn een tip
e de waele

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 6 februari 2014
  • 11:16

Topic verplaatst naar het Android Applicaties forum, aangezien dit niet specifiek voor de S3 is. Als je een korte omschrijving van je ‘gezochte app’ in je titel verwerkt ziet men eerder wat je bedoelt.

fietser

• Lid sinds 27 januari 2014
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 7 februari 2014
  • 18:27

edewaele

Runkeeper heb ik ook langs zien komen, nooit mee gewerkt.
Zelf gebruik ik My Tracks, als je route begint druk je op rec. en als je stopt druk je op stop.
Wat je ervoor terug krijgt is, route kaart van maps, grafiek met hoogteverschillen en snelheid de derde pagina laat een overzicht zien van gemiddelde,top en langzaamste snelheid en aantal km.
Op het kaartje van maps kun je op afspelen drukken en rijd hij de hele route door, maaaaarrrrr dat ligt een beetje aan welke android je hebt. Op mijn telefoon wil dat niet (android 2.3) op mijn tablet wil dit wel (4.1 geloof ik). Als je de app installeerd op je tablet importeerd hij zelf de route's.

Succes met de hobby groet fietser

Joopsloop

• Lid sinds 22 augustus 2012
  • Berichten 324
  • Reputatie 0
  • 8 februari 2014
  • 09:37

@fietser, blijft die app ook doorlopen als het scherm uitstaat, of als je een telefoongesprek voert?
Ik wil weleens een hele werkdag gaan opmeten, wat ik nou aan kilometers rijd etc

fietser

• Lid sinds 27 januari 2014
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 8 februari 2014
  • 19:23

Joopsloop
Als je de opname knop hebt ingedrukt, kun je gewoon op vorige drukken en komt hij links bovenin de balk te staan
Ik heb net even uitgezocht hoe het gaat met exporteren, je kunt hem exporteren als GPX bestand in een mailtje naar je eigen pc.
Vervolgens sla je hem op in een mapje. Dan ga je naar de site My Tracks, maakt een account aan en importeert het GPX bestand, nu heb je een prachtig overzicht van bijna alles wat je je bedenken kunt. Je kunt zelfs de route laten afspelen dan zie je een pijltje door alle straten gaan

Groet fietser

Joopsloop

• Berichten 324
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2014
  • 09:53

Ok, interessant! Bedankt voor je antwoord, ik ga er mee aan de gang

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 9 februari 2014
  • 13:04

Joopsloop
@fietser, blijft die app ook doorlopen als het scherm uitstaat, of als je een telefoongesprek voert?
Ik wil weleens een hele werkdag gaan opmeten, wat ik nou aan kilometers rijd etc
Lijkt mij makkelijker als je even de kilometerstand van de teller in je auto noteert.

Joopsloop

• Berichten 324
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2014
  • 14:33

Ik rij verschillende voertuigen per dag..

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 9 februari 2014
  • 14:52

Probeer het met My Tracks https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.maps.mytracks&hl=nl
Die bevalt mij prima (niet in de auto geprobeerd).

jelleruben

• Lid sinds 04 september 2010
  • Berichten 463
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2014
  • 15:28

MyTracks bevalt mij ook erg goed. Alleen jammer van Google Map, voorheen had je ook “mijn kaarten” en kon je online makkelijk terug zien.

Samsung S2
Samsung S4 (geroot)
Samsung Note 4
Samsung Tab 10.1
Samsung Tab 3 8.0 (geroot)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.