Ik heb de volgende situatie: Zowel ikzelf als mijn vrouw hebben een Nexus 5 waarop we ieder een eigen account hebben. Daarnaast hebben we ook een gedeeld account waarmee we op G+ berichten posten. Nu heb ik bij mij dit account geselecteerd als auto backup account voor foto's. Ook bij mijn vrouw had ik dit. Echter om een of andere reden wordt dit gewijzigd naar het standaard (persoonlijke) account. Bij mijzelf kan ik dit weer terugzetten maar bij mijn vrouw kan ik het gedeelde account wel zien maar als ik deze aantik wijzigt er niets! Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Hallo,
Ik heb de volgende situatie: Zowel ikzelf als mijn vrouw hebben een Nexus 5 waarop we ieder een eigen account hebben. Daarnaast hebben we ook een gedeeld account waarmee we op G+ berichten posten. Nu heb ik bij mij dit account geselecteerd als auto backup account voor foto's. Ook bij mijn vrouw had ik dit. Echter om een of andere reden wordt dit gewijzigd naar het standaard (persoonlijke) account. Bij mijzelf kan ik dit weer terugzetten maar bij mijn vrouw kan ik het gedeelde account wel zien maar als ik deze aantik wijzigt er niets!
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Hallo,
Ik heb de volgende situatie: Zowel ikzelf als mijn vrouw hebben een Nexus 5 waarop we ieder een eigen account hebben. Daarnaast hebben we ook een gedeeld account waarmee we op G+ berichten posten. Nu heb ik bij mij dit account geselecteerd als auto backup account voor foto's. Ook bij mijn vrouw had ik dit. Echter om een of andere reden wordt dit gewijzigd naar het standaard (persoonlijke) account. Bij mijzelf kan ik dit weer terugzetten maar bij mijn vrouw kan ik het gedeelde account wel zien maar als ik deze aantik wijzigt er niets!
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?