Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je hoeft je vraag niet opnieuw in de aandacht te brengen door “up” te posten.
Is dit een legale versie van tapatalk die je gebruikt?
Zo ja welke versie?
Ok, dacht dan komt ie weer even boven driven, het helpt wel. Iemand reageert ;-)
Maar ff serieus, heb de laatste Tapatalk versie pro, netjes gekocht in de Playstore..
Werkt hij zonder de Adfree?
Ben je zeker dat je apn instelling juist staan?
Zonder adfree werkt het ook niet meer, Apn settings zijn hetzelfde. Het is van de 1 op de andere dag onstaan.
Ik heb me erbij neergelegd, kom er niet meer uit. ben al weer gewend aan de oude Tapatalk. :-)
Misschien Tapatalk support eens een mail sturen?
Btw heb je een anti-virus app draaien? Deze kunnen soms ook wel eens ambetant doen.
Adfree blockt sinds een paar weken 16 hosts van Tapatalk. Wat je kan doen is jezelf aanmelden bij Adfree en daar de host van Tapatalk whitelisten.
Suc6
Beste,
Van de 1 op de andere dag werkt Tapatalk niet meer. Ik krijg een melding dat er iets is met mijn APN instellingen of adblock. Ik heb een geroot toestel met adfree erop. Nooit geen problemen gehad. Ik heb de cache geleegd van Tapatalk, Tapatalk verwijderd en opnieuw ge��nstalleerd. Apn setting s opnieuw ingevuld. Het helpt allemaal niks.
Ik heb nu een hele oude versie van Tapatalk gedownload en die werkt wel gewoon. Toch gebruik ik liever de laatste versie. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?