Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Sygic, half zo duur als TomTom maar stukken beter.
Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2
inderdaad top gpsapp .en gebruikt volgens mij ook tomtom kaarten.(ergens keer gelezen).
Om te wandelen steekt de Osmand app er met kop en nek boven uit. De mogelijkheden zijn ongelooflijk. Bovendien is er een gratis versie, die reeds ruimschoots voldoet.
Ik las vanmorgen ook iets over map.me waarmee je kaarten vooraf gratis kan downloaden. Is een artikel op www.androidworld.nl
Map.me is inderdaad een goede kaarten app, waarmee je Uw positie bovendien kun zien. Maar voorlopig is het nog onmogelijk om GPX routes in te laden, die beslist een meerwaarde zijn voor de wandelaar. GPX routes, die je ten overvloede kunt vinden op diverse sites.
OSMAND! Simpel en fantastisch. En voor (gratis) GPX wandelingen, zijn er tientallen websites.
HERE Kan ook offline navigeren
AW Forum Queen voor het leven
Goedenmiddag,
Over een paar weken ga ik op vakantie naar Oostenrijk. Hier wordt natuurlijk veel gewandeld, dus weet iemand een navigatieapp waar GEEN internet gebruikt wordt (In Google Maps wel internet)? Heb namelijk geen zin in een hoge telefoonrekening.