Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

luvene

• Lid sinds 04 december 2012
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2014
  • 12:11

Beste Jan en anderen,

Beetje bij beetje kom ik verder maar nog niet helemaal. Zou je mij alsjeblieft nog even verder willen helpen. Delen heb ik aangezet via mijn PC en het emailadres van mijn vrouw toegevoegd en opgeslagen. Kan het NU even niet controleren of mijn vrouw mijn agenda nu ook kan bekijken maar dat hoor ik later vandaag. Nu heb ik weer problemen met synchroniseren. De agenda zoals ik die heb op mijn tablet, deze zie ik niet op mijn PC. Uiteraard ben ik aangemeld met mijn google account maar ik zie verder niet datgene wat ik op mijn tablet agenda wel zie. Ik heb enkel en alleen Mijn Agenda aangevinkt en de google emailaccount. Geen samsung kalender. Heb al een paar keer op synchroniseren geklikt zowel op mijn tablet als op mijn PC maar er gebeurt niets. Ik raak er een beetje boel van gefrustreerd. Please help!

luvene

• Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2014
  • 12:32

Ik zie nu in mijn Tablet bij synchronisatie instellingen dat er bij Agenda “momenteel problemen zijn bij synchroniseren” en “binnenkort weer in bedrijf”. Dat zal de reden dus zijn vrees ik. Lekker dan………. hoe lang gaat dit duren?

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 3 augustus 2014
  • 12:46

Ik kan je natuurlijk niet voorspellen hoe lang dat gaat duren. Hier even gechecked en synchronisatie werkt. Heb je wel een internetverbinding?

luvene

• Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2014
  • 13:01

jwhoutepen
Ik kan je natuurlijk niet voorspellen hoe lang dat gaat duren. Hier even gechecked en synchronisatie werkt. Heb je wel een internetverbinding?
Ja, natuurlijk heb ik een Internetverbinding Ik heb ook gechecked via deze URL http://www.google.com/appsstatus#hl=nl&v=status niets aan de hand met de server van de agenda. Ik word er knetter van. Al mijn andere apps in de google account worden gewoon goed gesynchroniseerd maar bij de agenda krijg ik dus een melding dat er “momenteel problemen zijn bij synchroniseren” en “binnenkort weer in bedrijf”. Terwijl de URL mij vertelt dat er helemaal geen problemen zijn met de agendaserver.

Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat S planner een Samsung app is en de google agenda op mijn PC een google app? Moet ik dan op mijn Tablet de Samsung kalender aanvinken?

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 3 augustus 2014
  • 14:05

Hier draait het ook met de S-planner en dat werkt probleemloos. De samsung kalender heb ik nooit gebruikt…
Ik zou in dit geval alles nog eens nalopen voor de zekerheid. Het is vast iets simpels wat je over het hoofd ziet. Desnoods bij je accounts het synchroniseren allemaal uitvinken en 1 voor 1 weer aan.

luvene

• Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2014
  • 14:27

Beste Jan, ik geef het niet zo gauw op maar het frustreert me ongelooflijk dat bepaalde zaken die zo simpel lijken vaak toch een ontzettend groot probleem zijn. Uiteindelijk heb ik via veel googelen iets gevonden waar ik wat aan had! Namelijk je google account op je tablet verwijderen en daarna weer opnieuw aanmelden. Dat heeft uiteindelijk geholpen. Daarna kon ik zowel de agenda invoeren op mijn tablet als ook op mijn PC en synchroniseren werkt nu eindelijk naar behoren. Al met al heel veel uren hier aan gespendeerd. Dank voor je tijd en bereidwilligheid om mij te helpen!

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 3 augustus 2014
  • 15:15

Geen dank, het meeste heb je zelf gedaan

frankaquaviva

• Lid sinds 01 juli 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2017
  • 12:16

Dat wil ik ook. Dit kon wel op de S3 en de S3 Neo maar niet op de Tab 4 en deze S6

Bewerkt (1 juli 2017 12:19)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren