Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
het is altijd de ander die de schuld heeft…
Waar de schuld ligt laat ik in het midden, ik zet het hier alleen maar neer als naslag voor diegene die ook problemen ondervind met de app en zo dus kan zien uit de ontwikkelaars hand dat het niet werkt…..een hele discussievraag waar het aan ligt lijk me dan ook niet zinvol.
Wat werkt er niet dan? Ik heb de lite versie en die werkt nog steeds prima!
De aac en aac+ streams werken niet met FroYo, met de Mp3 streams is er niets aan de hand.
Klopt idd heb me ook rot gezocht waarom dat het niet werkte. Had Xiia lite al voordat Froyo kwam en toen werkten die aac streams wel. Nou ja dan maar mp3. Trouwens hier vind je heel veel streams die je handmatig in kan voeren. Radio luisteren - rechtstreekse streaming links - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G
Nexus One werkt volgens mij nog?
Nee ook niet….. froyo en aac met xiia schijnt niet goed te gaan.
a online radio doet het echter wel, alleen vind ik de interface daarvan een beetje pipo aandoen.
Schijnt een algemeen probleem te zijn met Froyo en de AAC decoder. Zie Issue 9308 - android - eaac+ and aac+ decoding sound quality problems (Android 2.2) - Project Hosting on Google Code
Dit bericht ontving ik van de maker van deze media speler, dus weten we ook gelijk waarom dit niet gaat werken in Froyo:
Hi Frank!
Thanks for using xiialive!
At this time, HTC Evo and Desire have a bad media framework that
prevents us from streaming aac content… we are working to resolve
the issue…
If you have any more questions please let me know!
Thanks!
-Tim
–
Check out our XiiaLive HOW TO videos:
How to use my app | XiiLive (formerly DroidLive)
Also, check out frequently asked questions:
Questions and Answers | XiiaLive (formerly DroidLive)