Zit een beetje te pielen met Google Now en de kaarten en het volgende valt mij op. Als ik Google Now aanzet, dan heb ik 2 locaties, thuis en werk, en hij laat een kaart zien met de reistijd. Als ik echter die kaart wegveeg, dan verdwijnt daarmee ook de thuislocatie…..Ik krijg dus ook geen kaart meer met de reistijd… Is dit normaal gedrag? Als ik kijk in google maps (zowel web als de Android app), dan staan beide locaties er gewoon in, ik heb locatiemelding en locatiegeschiedenis beide aan staan.
Zit een beetje te pielen met Google Now en de kaarten en het volgende valt mij op.
Als ik Google Now aanzet, dan heb ik 2 locaties, thuis en werk, en hij laat een kaart zien met de reistijd. Als ik echter die kaart wegveeg, dan verdwijnt daarmee ook de thuislocatie.....Ik krijg dus ook geen kaart meer met de reistijd...
Is dit normaal gedrag? Als ik kijk in google maps (zowel web als de Android app), dan staan beide locaties er gewoon in, ik heb locatiemelding en locatiegeschiedenis beide aan staan.
Zit een beetje te pielen met Google Now en de kaarten en het volgende valt mij op.
Als ik Google Now aanzet, dan heb ik 2 locaties, thuis en werk, en hij laat een kaart zien met de reistijd. Als ik echter die kaart wegveeg, dan verdwijnt daarmee ook de thuislocatie…..Ik krijg dus ook geen kaart meer met de reistijd…
Is dit normaal gedrag? Als ik kijk in google maps (zowel web als de Android app), dan staan beide locaties er gewoon in, ik heb locatiemelding en locatiegeschiedenis beide aan staan.