Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Martin79

• Lid sinds 29 september 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2015
  • 18:08

Avond,

Tot een tijdje terug kon ik met mijn Sony Xperia Z2 YouTube bedienen op mijn PC.
Nu krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar.
Andere apps op mijn telefoon communiceren prima met mijn pc.

Ik gebruik de YouTube app op mijn telefoon en YouTube.com/pair op mijn pc (firefox).
Als dan een TV wil toevoegen krijg ik op beide schermen “voer uw code in” maar geen van beide geeft een code.
Ik heb het al geprobeerd volgens de YouTube handleidingen gevonden via google, eerst android app starten en dan op pc, andersom, alles uit en dan opnieuw in beide volgorde`s, op mijn router en op pc alle beveiligingen uit, andere browsers.

Als ik zie op internet zijn er meer problemen maar het is toch gek dat een android telefoon niet kan communiceren met YouTube op pc ?
Hoe krijg ik het weer voor elkaar dat ik met mijn telefoon YouTube op mijn pc kan bedienen ????

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.