Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

pvo1963

  • Lid sinds 20 maart 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #1
  • 20 maart 2015
  • 13:31

Hoi,

Sinds de laatste update van Lollipop op mijn Galaxy S5 zijn alle gegevens verwijderd in mijn agenda S-Planner. Voorheen werden de verjaardagen van mijn Facebook contacten automatisch in de agenda bijgewerkt, nu is alles verdwenen. Wat ik ook probeer met synchroniseren, account verwijderen en weer toevoegen, andere agenda apps toevoegen ( Google Agenda), hij blijft gewoon leeg. Bij Instellingen > Account >Google staat mijn Gmailaccount vermeld met de mededeling Synchronisatiefout. Ieder gewenst moment dat ik wil synchroniseren krijg ik ook de melding "Momenteel problemen met synchroniseren. Binnenkort weer in bedrijf

Als ik inlog op google is mijn agenda ook leeg.

Wat gaat er fout op de Galaxy ?

Groeten.

dionvbeek

  • Lid sinds 24 maart 2015
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #2
  • 24 maart 2015
  • 11:16

Ik heb op mijn HTC One hetzelfde probleem, al 3 dagen in gesprek met HTC die komen er ook niet uit!

Mijn gehele Google account wordt gesynchroniseerd, behalve mijn contacten deze blijft staan op de laatste updat dags voor installatie Lollipop….

Weet iemand hier de oplossing voor?

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #3
  • 24 maart 2015
  • 14:32

Voor de HTC one heb je bij de contacten app telefoonboek meerdere bronnen google geselecteerd.

En heb je contacten ook aangevinkt bij instellingen/account en synchroniseren/google klik op je account bovenaan en vink contacten aan.



Bewerkt (24 maart 2015 14:47)

dionvbeek

  • Lid sinds 24 maart 2015
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #4
  • 24 maart 2015
  • 14:41

Moeten deze allen gedeselecteerd worden dan???

Heb ik nu gedaan en alles opnieuw gesynchroniseerd, echter wederom zonder succes helaas

dionvbeek

  • Lid sinds 24 maart 2015
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #5
  • 24 maart 2015
  • 14:51

ja staat allemaal aangevinkt maar werkt nog steeds niet!

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #6
  • 24 maart 2015
  • 14:56

Ik weet niet waar jou contacten normaal opstaan ik heb ze bijvoorbeeld op mijn telefoonboek staan en die laat ik eenmalig synchroniseren met gmail maar normaal gesproken sla ik nieuwe contacten meteen op in gmail.

Heeft HTC niet een factory reset voorgesteld dan.

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #7
  • 24 maart 2015
  • 14:58

dionvbeek
ja staat allemaal aangevinkt maar werkt nog steeds niet!

Ook bij account en synchroniseren.

dionvbeek

  • Lid sinds 24 maart 2015
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #8
  • 24 maart 2015
  • 14:59

Ja die hebben ze zeker voorgesteld, maar iedere keer na een nieuwe software-update doemen er allerlei problemen op.
Na de reset is het al 2x gebeurd dat de back-up niet meer terug gehaald kon worden, ik ga dit risico niet nogmaals nemen.
Het is gewoon vreemd er worden 4 verjaardagen gesynchroniseerd en de evenementen ook, rest komt niet mee….

dionvbeek

  • Lid sinds 24 maart 2015
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #9
  • 24 maart 2015
  • 15:00

Ja staat overal aan….Facebook staat optie Alles synchroniseren ook gewoon aan…

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #10
  • 24 maart 2015
  • 15:08

Ik denken toch dat het te maken heeft met het upgraden.

En met de back-up functie van HTC snap ik dat het verwarrend is je kunt namelijk een google account selecteren en een HTC account en daar gaat het meestal mis je moet een HTC account selecteren zet je de back-up terug met google in de HTC back-up functie dan zet hij alleen maar apps terug en geen apparaat instellingen Zoals mail enz..

Zie sreenshot.

Bewerkt (24 maart 2015 15:12)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.