Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
mxplayer gebruik ik altijd, ook voor avi, en dit werkt eigenlijk altijd. Maar avi kan van alles zijn. avi is namelijk een container file waar video in kan zitten met verschillende compressies en codecs.
Wat je ook gewoon kan gebruiken is VLC Media Player. Dat werkt altijd bij mij!
Gr. Thom Knepper
OPPO Benelux
Wat de andere zeggen inderdaad.
Mocht je files willen converten, check Format Factory met je PC. Werkt heel soepel voor diverse bestandsformaten!
Ik heb onlangs een OTG kabel gekocht om een USB-stick te koppelen aan mijn Nexus 5. Op deze USB sticks staan enkele films die ik graag zou bekijken op mijn Nexus 5, hiervoor gebruik ik de app: ‘OTG Disk Explorer PRO’. Mijn ervaring leert dat enkel de .mp4 files goed afgespeeld worden, de .AVI files niet. Helaas zijn bijna al mijn films .AVI files.
Dus mijn vraag: kent er iemand een goede site waar ik (liefst gratis) AVI files kan converteren naar mp4 files? (Ik heb eens gezocht op google, maar dit leverde geen goede resultaten op)
Of wat ook handig zou zijn: kent er iemand een app waarmee ik films kan bekijken via OTG?
Alvast bedankt!