Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Whatsapp. Gewoon, omdat de service beter is. En dit is niet alleen volgens mij, maar ook volgens vele vrienden van mij met zowel iphone's, androids en bb's
Nadeel is dat de whatsapp betaald gaat worden zodra uit beta.
Weet niet zeker wat ping hierover gezegd heeft.
Sent from my Milestone using Tapatalk
Ik gebruik op dit moment Ping. Het doet wat het moet doen, en dat doet ie goed Het voordeel van Whatsapp is dacht ik dat hij automatisch je contacten lijst afzoekt naar mede Whatsappers. Toch?
Dennis;33662Kost inderdaad geld, maar dat weegt wel op tegenover wat je anders kwijt zou zijn als je zou smsen.
Nadeel is dat de whatsapp betaald gaat worden zodra uit beta.
Weet niet zeker wat ping hierover gezegd heeft.
Sent from my Milestone using Tapatalk
Lers;33670
Kost inderdaad geld, maar dat weegt wel op tegenover wat je anders kwijt zou zijn als je zou smsen.
@leander: Pingchat kan dit nu ook geloof ik!
Ik kies voor WhatsApp, ziet er minder gelikt uit dan Pingchat, maar ik vind het veel stabieler en alles komt meteen aan.
Ik kan whatsapp niet eens vinden in de market ?
@Leander Door op het poppetje te drukken met de 3 streepjes ernaast
@From Whatsapp is in closed beta
Ze mogen van mij toch wel opschieten… ben Ping meer dan beu..zo irritant met PingID's zoeken van iedereen…je moet in principe iedereen af wil je een beetje nut hebben van de App
ping kan alleen op bb
whatsapp kan op bb, android en iphone
Oké het zit zo; meestal draag ik de apps aan in mn vriendengroep (zowel Android, BB als Iphone al is Iphone in de minderheid) en dan nemen hun ze vaak over als ze relaxed zijn. Nu lijkt me Whatsapp/Ping wel handig voor de groep om elkaar berichten te sturen maar welke vinden jullie beter, en vooral waarom?