Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
to ceased2be
Nee, ik heb geen nadeel ondervonden met het bankpasje
ElmeraculousCeased2be
Hmm leuke, ben benieuwd of dat dan ook een negatief effect heeft op de magneetstrip van je bankpas…
Ik gebruik Nav4All… En werk als een tiet.
Nee even zonder grappen. Het werkt echt serieus keigoed!!!!
Ik ben al meerdere malen hier in Zeeland met Nav4All op de juiste plek gebracht. En al een paar door NB en L gereden en het werkte allemaal perfect.
Ik heb AndNAv2 nog niet geporbeerd en zie daar ( als Nav4All zo blijft werken ) geen verandering in komen.
Mcdn
Ik gebruik Nav4All… En werk als een tiet.
Nee even zonder grappen. Het werkt echt serieus keigoed!!!!
Ik ben al meerdere malen hier in Zeeland met Nav4All op de juiste plek gebracht. En al een paar door NB en L gereden en het werkte allemaal perfect.
Ik heb AndNAv2 nog niet geporbeerd en zie daar ( als Nav4All zo blijft werken ) geen verandering in komen.
Ik heb andNav2 ook gedownload en de benelux zip file uitgepakt in sd:andnav2\tiles\ maar wanneer ik zonder wifi verbinding een stad opzoek in belgie vind hij deze nooit, hij zegt steeds, cannot resolve adress.
Doe ik iets fout of is dit niet mogelijk?
Kunnen er op de een of andere manier kaarten gedownload worden voor nav4all ?
DriesJe doet waarschijnlijk niets fout , maar heb ondervonden dat de kaart van belgie niet volledig is en dat kan de reden zijn.
Ik heb andNav2 ook gedownload en de benelux zip file uitgepakt in sd:andnav2\tiles\ maar wanneer ik zonder wifi verbinding een stad opzoek in belgie vind hij deze nooit, hij zegt steeds, cannot resolve adress.
Doe ik iets fout of is dit niet mogelijk?