Hallo, Ik heb een tijdje geleden de gratis app CM Security gedownload. Deze geeft echter hele vreemde adviezen. Bijvoorbeeld dat ik chrome moet verwijderen of dat ik 5 dagen geleden een laatste scan heb gemaakt terwijl ik er 1 dag geleden nog een gemaakt heb. Weet iemand of deze app veilig is en of het gevolgen heeft als ik hem verwijder? Groeten HiltjeVR
HiltjeVR
Hallo,
Ik heb een tijdje geleden de gratis app CM Security gedownload. Deze geeft echter hele vreemde adviezen. Bijvoorbeeld dat ik chrome moet verwijderen of dat ik 5 dagen geleden een laatste scan heb gemaakt terwijl ik er 1 dag geleden nog een gemaakt heb. Weet iemand of deze app veilig is en of het gevolgen heeft als ik hem verwijder?
Groeten HiltjeVR
Deze vraag gaat over een app, dus topic verplaatst naar het Android Applicaties forum
Die app is wel veilig (zelfde makers als clean master). Ik heb er verder geen ervaring mee. Het heeft verder geen gevolgen als je die app verwijdert.
Bewerkt (18 september 2015 13:25)
[mod]Deze vraag gaat over een app, dus topic verplaatst naar het Android Applicaties forum[/mod]
Die app is wel veilig (zelfde makers als clean master). Ik heb er verder geen ervaring mee. Het heeft verder geen gevolgen als je die app verwijdert.
Hallo,
Ik heb een tijdje geleden de gratis app CM Security gedownload. Deze geeft echter hele vreemde adviezen. Bijvoorbeeld dat ik chrome moet verwijderen of dat ik 5 dagen geleden een laatste scan heb gemaakt terwijl ik er 1 dag geleden nog een gemaakt heb. Weet iemand of deze app veilig is en of het gevolgen heeft als ik hem verwijder?
Groeten HiltjeVR
HiltjeVR