Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

g-member

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 294
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2010
  • 18:04

Velen onder ons hebben problemen met sygic mobile maps 10 navigatie in combinatie met froyo.
Maar bij sommigen waaronder ikzelf draait sygic gewoon prima……op de site van sygic staat vermeld dat er binnenkort ondersteuning komt voor froyo maar wat ik mij nu afvraag is waarom bij de 1 het niet loopt en bij de ander prima…

Moet wel zeggen dat ik een schone install heb gedaan na het unbranden, dus geen oude sygic installatie op de sd had staan……..

Weet iemand trouwens waarom bij taskiller vaak applicaties staan welke je kan sluiten terwijl je deze helemaal niet hebt gebruikt…..ligt dat aan de automatische update functie hiervan??

grt,

Ruben

Bewerkt (22 april 2013 12:34)

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2010
  • 18:24

Ik heb een beetje hetzelfde met Copilot live.
Sinds ik naar 2.x gegaan ben werkt deze niet meer, bij het installeren krijg ik een melding dat hij een bepaald bestand niet kan installeren.
Ik weet niet of er nog meer Copilot gebruikers zijn die dit zijn tegengekomen ?

Dat van de taskkiller waar je steeds terugkerende apps ziet komen komt omdat android bepaalde apps die je afsluit toch steeds weer opstart omdat hij ze gewoon nodig heeft. bv de Mail applicatie…sluit je deze dan staat hij er na een tijdje gewoon weer.
Zulke apps kun je ook het beste in je takskiller ‘onzichtbaar’ zetten zodat ze niet steeds naar voren komen.

Samsung Galaxy S8+

copymaster

• Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2010
  • 19:06

AVS;35089
Dat van de taskkiller waar je steeds terugkerende apps ziet komen komt omdat android bepaalde apps die je afsluit toch steeds weer opstart omdat hij ze gewoon nodig heeft. bv de Mail applicatie…sluit je deze dan staat hij er na een tijdje gewoon weer.
Zulke apps kun je ook het beste in je takskiller ‘onzichtbaar’ zetten zodat ze niet steeds naar voren komen.

Taskkillers mogen onder Android 2.2 geen tasks van derden meer killen. Dit in tegenstelling tot eerdere versies van Android. Daarom zie je gekilde tasks weer terug komen. Het killen van tasks onder Froyo wordt zelfs afgeraden en kan zelf instabiliteit opleveren. Laat het maar aan Android zelf over. Wil je toch een bepaade task killen doe het dan via het systeem menu of gebruik een tool zoals Froyo Taskkiller. Deze brengt je rechtstreeks vanuit een overzicht naar de systeem instelling van de app waar je hem kunt stoppen.

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2010
  • 19:42

Dat wist ik nog niet.
Dus het gebruik van een taskkiller is zowiezo een beetje nutteloos in 2.2 dus ?

Samsung Galaxy S8+

danger89

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2010
  • 23:03

Daar moet, lijkt mij, dan wel iets komen..?

Bewerkt (22 april 2013 12:36)

copymaster

• Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2010
  • 11:22

AVS;35116
Dat wist ik nog niet.
Dus het gebruik van een taskkiller is zowiezo een beetje nutteloos in 2.2 dus ?

Je ziet nu duidelijk 2 kampen ontstaan. De ontwikkelaars die de task killers blijven aanprijzen onder het mom van vooral blijven gebruiken. En het kamp wat aangeeft dat task killers juist voor problemen zorgen en dat Android 2.2 prima in staat is zijn eigen geheugen beheer te doen. Sommigen geven aan met task killer langer met een accu te kunnen doen terwijl anderen juist aangeven dat de task killer de accu duur juist doet afnemen.

Eigen eraring is dat met task killer je toch tegen rare dingen aanloopt zoals het alarm van een wekker die het niet doet, of een backup die niet gaat lopen. Zaken die toch zijn opgenomen in de whitelist van de task killer maar toch onderuit geschoffeld worden door deze task killer. Voor de accu duur maakt het bij mij niets uit. Sterker nog, ik heb het gevoel zonder task killer langer met de accu te kunnen.

qashqai

• Lid sinds 06 augustus 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2010
  • 21:43

Wat betreft Sygic op mijn HTC Desire met Froyo (not rooted)… Kom net terug van 2 weken Italië, en hij heeft me geen een keer in de steek gelaten…. super snelle fix telkens en supersoepel navigeren….

tony66xx

• Lid sinds 29 april 2010
  • Berichten 320
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2010
  • 23:05

ook ik heb sygic en heb er geen problemen mee na froyo.
heb wel een verse instalatie gedaan na de froyo update.
en gebruik ook een taskkiller en ondervind hier geen problemen mee.
heb de advance taskiller.
ik heb hem wel niet op automatisch opstarten staan.
daar had ik van te voren problemen mee als ik mijn phone aanzette.
als ik mijn phone aanzet moet ik hem handmatig opstarten zodat de belangrijke apps die mijn phone nodig heeft gewoon op kunnen starten
en daarna kan ik wel alle apps killen.
systeem apps worden standaard niet gekild alleen de geinstaleerde.

jachans

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 26 september 2010
  • 15:54

Hoi allemaal
Ik had deze week ook problemen met de Sygic mobilemaps 10, ik heb hem voorheen telekens kunnen gebruiken, en na de update froyo 2.2 niet meer, ik ben er een paar dagen mee bezig geweest, en toen ben ik maar gestopt, opgegeven dus, doe ik niet snel, vandaag had ik niets te doen en dacht probeer hem nog maar eens opnieuw te installeren, en raar ineens doet hij het weer zoals voorheen, is er misschien op de een of andere manier een update opgehaald, wie weet er iets vanaf, zou het graag weten
Groetjes Hans

Bewerkt (26 september 2010 15:54)

amandus88

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2010
  • 19:57

Hello

Ik heb ook geprobeerd om sygic 8.14 te installeren op een samsung galaxy met een upgrade android 2.2.
Ik krijg de melding “ Er is een probleem opgetreden bij het parseren van het pakket”
Heeft iemand daar een oplossing voor,
groeten

Bewerkt (23 oktober 2010 19:57)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.