Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dit heb ik ook gehad. Op een ander forum las ik de oplossing:
"Gaat het hier om de e-mail app die standaard geïnstalleerd staat op de telefoon of een van een externe partij, zoals
Gmail? Als het gaat om de standaard e-mail app, zou je eens naar Instellingen > Apps > Applicatiebeheer > Alles > E-mail gaan en op de App info pagina op "Gedwongen stoppen" en dan "Cache legen" kunnen drukken?"
Dit heeft bij mijn Samsung Galaxy S6 het probleem opgelost!! Na het legen van de Cache kon ik weer pdf bijlagen openen.
Succes!
Ik heb nieuwwe samsung a5 2017 en via email app opent geen enkele bijlage. Zandloper blijft oneindig lopen, zonder melding. Doorsturen naar werkmail kan niet want binlage kan niet worden gedownload is de meldi g dan.
Iedere willekeurige emailapp opent bijlagen wel. Ik lees talloze eensluidende klachten, vanaf 2015.! hoe bestaat t dat Samsung dit probleem blijkbaar al jarenang heeft en niet kan oplossen….
Zo wel, wat is de oplossing dan?
Heeft de mail app of bijlage programma voldoende machtigingen meestal bij instellingen/apps zoek de mail app en klik erop en check of internet toegang de juiste machtigingen heeft.
Oplosing gevonden:
Instelliingen; apps; emailapp; gedwongen stoppen.
Daarna openen bijlagen wel.
Maar nu: hoe kom ik van dit forum af, ben abbonnee nu…?
Graag hulp hoe ik me hier uitschrijf
Oplosing gevonden: Instelliingen; apps; emailapp; gedwongen stoppen. Daarna openen bijlagen wel. Maar nu: hoe kom ik van dit forum af, ben abbonnee nu…? Graag hulp hoe ik me hier uitschrijfik bedoelde de app machtigingen.
Bij mij hetzelfde probleem geen enkele bijlage kan geopend worden.Na het volledig verwijderen van alle mails van dit account, ook de prullenbak werkt het weer.
hoi allen,
wat wij hebben ontdekt is dat als men het account van exchange in een google exchange zit, dan kan men wel de bijlage openen.