Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

imurdock

• Lid sinds 23 januari 2015
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 10 december 2015
  • 10:36

wat ik me afvraag, heb je een batterij App nodig op je tablet of smartphone om deze beter te laden of niet? en om het energie beter te controleren, zodat je toestel langer meegaat op 1 Accu lading
indien ja welke App gebruiken jullie? 

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 10 december 2015
  • 11:18

een accu saver is in princiepe niet nodig android regelt dit allemaal prima zelf, wat belangrijk is om accu te besparen is wifi,gps, bleutooth enz… uit te zetten als je het niet gebruikt of een donkere achtergrond of de helderheid op een laag pitje zetten helpt ook.

sinds kort hebben toestellen die draaien op marshmallow een nieuwe functie doze om de accu duur te verlengen zie ook hier een artikel op androidworld.

maar als je perse de accu wilt verlenegen zou je app greenify kunnen proberen.

Bewerkt (10 december 2015 11:22) | Text aangepast

repairmeester

• Lid sinds 02 maart 2015
  • Berichten 77
  • Reputatie 10
  • 16 december 2015
  • 11:44

Ik denk ook dat zo'n app niet noodzakelijk is, maar indien je echt veel je telefoon gebruikt en je wilt niet altijd over de batterijduur denken, is het misschien toch een goed idee om eentje te installeren.

imurdock

• Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 16 december 2015
  • 15:27

Dat is zoals een antivirus, er word ook gezegd het niet nodig is. Ik gebruik cm securety. Is dat OK?
Welke battery App raad je dan aan?

Bewerkt (16 december 2015 15:29)

repairmeester

• Berichten 77
  • Reputatie 10
  • 16 december 2015
  • 15:42

CM Security is helemaal goed. Antivirus programma's zijn misschien toch wat noodzakelijker, als je veel op internet surft. Behalve van Greenify welk imurdock al genoemd heeft, zijn er nog enkele die goed zijn, bijvoorbeeld JuiceDefender en Tasker (ook voor task-killing).

imurdock

• Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 16 december 2015
  • 15:50

CM Security is helemaal goed. Antivirus programma's zijn misschien toch wat noodzakelijker, als je veel op internet surft. Behalve van Greenify welk imurdock al genoemd heeft, zijn er nog enkele die goed zijn, bijvoorbeeld JuiceDefender en Tasker (ook voor task-killing).
En wat vinden jullie van clean master?

repairmeester

• Berichten 77
  • Reputatie 10
  • 16 december 2015
  • 15:59

Ik persoonlijk hou er niet zo veel van, ik heb het gebruikt en daarna verwijderd, denk dat er betere apps op de markt zijn…

imurdock

• Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 16 december 2015
  • 20:11

Ik persoonlijk hou er niet zo veel van, ik heb het gebruikt en daarna verwijderd, denk dat er betere apps op de markt zijn…
kun je me een paar beter Apps geven om je android schoon te maken? op de pc gebruik ik cccleaner en ik weet deze bestaat voor tablet en smartphone ook bestaat.

repairmeester

• Berichten 77
  • Reputatie 10
  • 17 december 2015
  • 10:33

Ccleaner kan je inderdaad ook op Android toestellen gebruiken en deze app is ook helemaal goed, Mijn favoriete momenteel is Advance System Care, oftewel AMC Security - Antivirus Boost. Die gebruik ik op mijn smartphone, PC en laptop. Ik heb gehoord dat ook Booster for Android goed is, maar ik heb het nog niet uitgeprobeerd.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.