Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

werner1107

• Lid sinds 17 oktober 2014
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2016
  • 16:20

Hallo,

Ik ben op zoek naar een app of iets dergelijks dat een Always-On scherm kan nabootsen. Ik heb al aardig wat op het internet gezocht maar ik kan niet echt iets vinden.
Mijn eisen zijn ongeveer het volgende:

- de app (of iets anders) wotd geactiveerd door op de power-knop te drukken.
- het zou heel erg fijn zijn dat de app ook wordt gestart bij het dubbel-tikken en het dubbel-tikken op de statusbar. (ik heb namelijk een LG G4s waarbij de telefoon uit gaat als je dubbel-tikt)
- de telefoon moet gelocked worden na het activeren van de app.
- bij het dubbel-tikken in de app moet het normale lockscreen tevoorschijn komen.
- de app moet niet gevoelig zijn voor aanrakingen.
- vanzelfsprekend moet de app in fullscreen mode staan zonder dat het mogelijk is om door vanaf de bovenkant van het scherm naar beneden te swipen de fullscreen mode te verlaten.

Mijn verwachtingen zijn ongeveer hetzelfde als het ingebouwde daydream, maar het naadeel daarvan is dat het alleen geactiveerd wordt als de telefoon in slaap valt. Aangezien ik ingesteld heb dat dat nooit is zal ik dus niks aan die daydream hebben. Ook een nadeel is dat de daydream gevoelig is voor aanrakingen. Dat is niet mijn bedoeling

Heeft hier iemand een idee voor een app of een combinatie van apps of iets anders wat werkt?
Volgens mij hoeft dit niet zo lastig te creëren zijn, maar wegens gebrek aan kennis van het app-developen gaat dit mijzelf waarschijnlijk niet lukken. Tenzij iemand mij een hele duidelijke uitleg kan geven.

LG G4s (H735)
Android 5.1.1
Nog niet geroot (ben ik wel van plan, maar ik kan nergens de juiste firmware vinden. Hier mijn vraag daarnaar.

LG G4s -> 6.0.0
Galaxy Trend -> 4.0.4 root

Daniel1999

• Lid sinds 04 maart 2016
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2016
  • 21:14

even een vraagje..
hoe zit het met de batterij duur van de LG G4s?

werner1107

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2016
  • 21:23

Omdat ik mijn telefoon sowieso elke dag oplaad, zal dat denk ik niet zo'n groot probleem zijn. Op dit moment houd hij het net iets langer van dan een dag.

LG G4s -> 6.0.0

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 5 maart 2016
  • 09:32

Niet volledig wat je zoekt, maar wellicht kun je hier wat mee: 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.achep.acdisplay

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.greatbytes.activenotifications&hl;=nl

Bewerkt (5 maart 2016 09:33)

Uhmmmm…. Android?

werner1107

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2016
  • 11:56

Nee, dat is inderdaad niet wat ik zoek. Ik heb op dit moment een opstelling van deze app en deze app. Dit komt al aardig in de buurt. Misschien is het leuk om ze ook even te downloaden en te kijken wat ik precies bedoel.

LG G4s -> 6.0.0

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.