mms-berichten versturen via gewone berichtenapp is nogal duur en men is nooit zeker of ontvanger deze berichten normaal kan openen en bekijken.
Ik las ergens dat mms via hangouts verzenden vlotter zou verlopen en dat de ontvanger deze direct zou kunnen bekijken in zijn gewone standaardberichtenapp zonder voorafgaandelijk een en ander te moeten instellen. Klopt dit? Moet mobiele data zowel bij verzender als bij ontvanger geactiveerd zijn of volstaat wifi-aansluiting? Is dit kosteloos?
Bij voorbaat dank voor wat verduidelijking aub.
georges2437
mms-berichten versturen via gewone berichtenapp is nogal duur en men is nooit zeker of ontvanger deze berichten normaal kan openen en bekijken.
Ik las ergens dat mms via hangouts verzenden vlotter zou verlopen en dat de ontvanger deze direct zou kunnen bekijken in zijn gewone standaardberichtenapp zonder voorafgaandelijk een en ander te moeten instellen.
Klopt dit?
Moet mobiele data zowel bij verzender als bij ontvanger geactiveerd zijn of volstaat wifi-aansluiting?
Is dit kosteloos?
georges2437
Ik las ergens dat mms via hangouts verzenden vlotter zou verlopen en dat de ontvanger deze direct zou kunnen bekijken in zijn gewone standaardberichtenapp zonder voorafgaandelijk een en ander te moeten instellen.
Klopt dit?
Moet mobiele data zowel bij verzender als bij ontvanger geactiveerd zijn of volstaat wifi-aansluiting?
Is dit kosteloos?
georges2437