Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Antondroid

• Lid sinds 13 oktober 2014
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 18 december 2016
  • 14:33

Hallo
Ik gebruik vaak Airdroid om foto's te downloaden van mijn telefoon naar mijn Mac.
Uploaden is een ander verhaal. Soms werkt het, meestal krijg ik de melding zoals op het plaatje.
Ten eerste draai ik geen 5.0+, maar Android 6.0.1.
Ik heb vele keren, op meerdere apparaten geprobeerd de instructies te volgen, maar het lukt nooit!
Er is helemaal geen 'select SD card' te vinden, ik raak alleen maar steeds dieper in een mappenstructuur zonder bevestigingsknop.
Wie weet het?
Merci

Bijlage:

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 18 december 2016
  • 16:19

jij draait wel android 5+, 6.0.1 is toch hoger dan 5+

het is de bedoeling dat je zelf het pad naar de micro sd kaart invoert.

maak eerst verbinding.

open vervolgens de app ga naar tools, kies files dan sd card en daar zie je het pad naar de sd kaart, zie screenshot.

ga nu op je mac in airdroid naar bestanden en open deze, scroll nu links helemaal naar beneden en kies ëxterne sd-kaart toevoegen en kies het pad die je in de app ziet en vul die in, je kunt hem ook selecteren in het dropdown menu..

het kan ook zijn dat de micro sd er tussen staat en dat zal dan meestal helemaal onderaan zijn.

Bewerkt (18 december 2016 16:25) | screenshot toegevoegd

Antondroid

• Lid sinds 13 oktober 2014
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 19 december 2016
  • 17:18

Bedankt
Na je uitleg, die heel wat anders gaat dan de instructie van de app zelf, is het na veel proberen eindelijk gelukt.
Alleen, ik krijg nog steeds de gehate melding als ik video's in de videomap wil zetten of mp3 in de muziekmap, etc.
Ik kan nu alleen alles 'dumpen' in de map 'bestanden'. Is het zo de bedoeling?
Bedankt

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 19 december 2016
  • 17:46

als ik het op de manier doe zoals de app aangeeft lukt het mij ook.

zodra je dat scherm krijgt zoals in de beschrijving van de app en daar kun jij niet de sd kaart toegang verlenen omdat er niets staat druk daar dan even rechtsboven de drie puntjes en selecteer daar de micro sd kaart (of micro sd kaart tonen)  en en kies onderaan (selecteren) nadat je de sd kaart geselecteerd hebt en kies dan oke op de pc en dan heb je wel toegang.

verder kan ik gewoon in elke willekeurige map bestanden uploaden en het vervelende scherm is ook weg.

om welk merk en type telefoon gaat het hier over? fabrikanten geven wel eens hun eigen draai aan android.

Bewerkt (19 december 2016 18:14) | screenshot toegevoegd

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.