Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

haka12

  • Lid sinds 11 juli 2010
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • #1
  • 14 februari 2017
  • 21:27

na een nieuwe  installatie op mijn tablet worden in chrome niet meer mijn bladwijzers weergeven.
op mijn andriod telefoon en desktop wordt dit wel weer gegeven.
het apparaat is ingelogd met een google account.
als ik chrome open op mijn tablet en kijk bij instellingen zie ik dat chrome wel met mijn account is ingelogd..
maar ik mis dus mijn bladwijzers en de symbolen onder de adresbalk zoals, alle, afbeeldingen, sybool voor apps en je foto dat je ingelogd bent.
bij synchroniseren staat alles aan, en het is de laatste chrome versie 55.0
alvast bedankt voor jullie hulp.

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #2
  • 14 februari 2017
  • 21:46

Chrome openen/instellingen/bladwijzers/3 streepjes linksboven en kies je bladwijzers.

Bewerkt (14 februari 2017 21:48) | screenshot toegevoegd

haka12

  • Lid sinds 11 juli 2010
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • #3
  • 15 februari 2017
  • 20:10

bedankt voor je reactie, maar hier zie ik dus niet de bladwijzers van Google Chrome.

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #4
  • 15 februari 2017
  • 20:19

Is Chrome wel aangevinkt of staat aan bij instellingen/account & synchronisatie/Google/Chrome en geen fout bij handmatig synchroniseren.

Je zou ook even de gegevens en cache kunnen verwijderen bij instellingen/apps/Chrome wil dat ook niet helpen kies dan voor updates verwijderen ga vervolgens naar de Playstore en update Chrome weer naar een nieuwere versie je zult waarschijnlijk wel opnieuw moeten inloggen.

haka12

  • Lid sinds 11 juli 2010
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • #5
  • 15 februari 2017
  • 20:22

bij synchronisatie geeft hij geen fouten. ik heb Chrome al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar hielp helaas niet.

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #6
  • 15 februari 2017
  • 20:40

Mmmm dat is wel heel vreemd.

Klik linksboven in Chrome op het huisje kies rechts je account (onder de drie streepjes) kies accounts beheren kies synchronisatie en vink bij de volgende pagina synchronisatie aan en kies bij gegevens typen alles synchroniseren.

Bewerkt (15 februari 2017 20:42) | text aangepast

haka12

  • Lid sinds 11 juli 2010
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • #7
  • 15 februari 2017
  • 20:45

ja dat heb ik ook geprobeerd, afzonderlijk alles synchroniseren, en ook alles appart aangevinkt.
maar helaas.

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #8
  • 15 februari 2017
  • 20:56

misschien dat een reboot van het toestel nog iets uithaalt.

Als je zeker weet dat hij ook in je account bij apparaatactiviteit en meldingen staat en bij gekoppelde apps en sites en je kijkt bij apps beheren en Google Chrome heeft volledige toegang tot je Google account dan weet ik het verder ook niet meer.

haka12

  • Lid sinds 11 juli 2010
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • #9
  • 15 februari 2017
  • 20:59

ja was ik al een beetje bang voor.
hopelijk weet iemand nog een oplossing, maar bedankt voor je hulp.

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #10
  • 15 februari 2017
  • 21:01

Je zou nog even naar de rechten (machtigingen) van de app kunnen kijken bij instellingen/apps.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.