Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

surrender66

• Lid sinds 05 december 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 december 2017
  • 08:42

Ik kan sinds ongeveer een week (midden december 2017)  plots geen mail meer doorsturen of beantwoorden via mijn smartphone (Samsung note 4)NB:  mailtjes komen wel gewoon binnen en een nieuwe mail maken/versturen lukt wel gewoon!  Enkel bij beantwoorden of doorsturen van een mail loopt ie vast en blijft ie eeuwig hangen in de melding: BERICHTEN OPHALEN….Vreemd genoeg heeft mijn zus (zelfde telefoon) precies hetzelfde sinds een aantal dagen….(wel verschillende providers)Ik heb 3 accounts op mijn mailapp (hotmail, Gmail in eigen domein); het euvel is bij alle drie hetzelfde.NB2: op pc en laptop geen enkel probleem! Weet iemand wat er aan de hand is of hoe ik dit probleem kan oplossen?

georges2437

• Lid sinds 05 juni 2016
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 23 december 2017
  • 20:58

Ik heb sinds een paar dagen juist hetzelfde voor met mijn smartphone Galaxy A5 (2016).
Ook ik kan via mijn telenet e-mailaccount geen mails meer beantwoorden of doorsturen.
Met mijn gmail account heb ik geen probleem en ook niet met mijn laptop.
Ook bij mij het dialoogvenster met 'berichten ophalen' en daarbij een blauw cirkeltje dat eeuwig blijft ronddraaien.
Ik heb reeds mijn telenet account verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft.
Graag ook een reactie op dit bericht.

georges2437

gerardkruyt

• Lid sinds 29 december 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 december 2017
  • 13:59

Zelfde probleem heb ik samen met mn vrouw ook. Samsung gebeld maar die weten het ook niet.

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 29 december 2017
  • 17:11

probeer het eens met een andere mail cliënt bijvoorbeeld met de app mymail.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.my.mail

Erik8

• Lid sinds 31 december 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 31 december 2017
  • 08:48

Hier het zelfde probleem.  Is er al een oplossing?
Ps. Betreft een Note4

Erik8

• Lid sinds 31 december 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 31 december 2017
  • 08:57

Oplossing gevonden.

Had this problem today and found the answer on another forum- totally solved my issue. It's a December 5th update to your Android System Web Viewer. Go into settings- app manager- Android System Web Viewer, and depending on your phone, either uninstall updates, or if that option isn't available, disable the app. Restart your phone, and everthing works like it should again. Just make sure you have auto updates turned off or it will happen again. I assume they'll have a fix sometime soon, at which point we can maybe update it without worrying?Thu Dec 14, 2017 12:13pm

georges2437

• Lid sinds 05 juni 2016
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2018
  • 17:59

Ik heb enkele dagen terug zelf contact opgenomen met de helpdesk van Samsung.
Zelf wisten ze me te vertellen dat het om een corrupte software-update van hen zou gaan die oorzaak is van de problemen.
Zij werken aan een nieuwe update om de software te herstellen en die weldra (binnen enkele weken?) wordt rondgestuurd en die dan automatisch of manueel via google play door de klanten kan worden geinstalleerd.

Als voorlopige oplossing heeft de technische dienst van Samsung via draadloze verbinding een mail app (BlueMail) op mijn smartphone geinstalleerd. Daarvoor heb ik een app genaamd Samsung smart tuter op mijn apparaat moeten installeren.

Mails die in de inbox van mijn standaard mail app (telenet mail) toekomen en die ik wegens de corrrupte update niet langer kan beantwoorden of doorzenden, worden nu gesynchroniseerd met BlueMail en in die app is dit wel terug mogelijk.

Inderdaad en nogal omslachtig gedoe maar voorlopig kan ik weer op een normale wijze e-mailen via BlueMail.

Gogo

• Lid sinds 02 januari 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 januari 2018
  • 22:17

Wat Erik8als oplossing geeft heb ik ook gedaan. En kan nu weer mails beantwoorden via mijn A5

doornvd

• Lid sinds 07 februari 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 februari 2018
  • 13:19

Geweldig Erik!
Hij doet het weer prima. 
Ik zie alleen niet waar ik het automatisch updaten kan uitschakelen.

stianmars

• Lid sinds 28 februari 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 februari 2018
  • 18:17

Oplossing gevonden. Had this problem today and found the answer on another forum- totally solved my issue. It's a December 5th update to your Android System Web Viewer. Go into settings- app manager- Android System Web Viewer, and depending on your phone, either uninstall updates, or if that option isn't available, disable the app. Restart your phone, and everthing works like it should again. Just make sure you have auto updates turned off or it will happen again. I assume they'll have a fix sometime soon, at which point we can maybe update it without worrying?Thu Dec 14, 2017 12:13pm

thank you, it works!!!!!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.