Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Kees-Jan

  • Lid sinds 24 mei 2018
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • #1
  • 15 juli 2018
  • 23:48

Enkele dagen geleden ben ik mijn nieuwe Samsung A5 2017 gaan gebruiken. Als ik op het Google widget Search op mijn startscherm klik, loopt de Google widget vast.
Als ik 2 keer op de homeknop druk, loopt de Google Search widget ook vast.

In een flits zie ik wel het juiste beeld voorbij komen, maar direct daarna loopt het vast. Helaas kan ik geen bijlage meesturen
om te laten zien wat ik bedoel.
Ik heb de widget al verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar pobleem blijft.
Kan dit te maken met de update van samsung die ik gisteren gedaan heb?
Versie: A520FXXU4CRF1/A520FOXA4CREH/A520FXXU4CREH

Bedankt voor de hulp

Bijlage:

JanWillemII

  • Lid sinds 17 juli 2018
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #2
  • 17 juli 2018
  • 07:11

Ik heb hetzelfde probleem op mijn Samsung Galaxy S6
De widget is zichtbaar, maar hij reageert niet. Dit is sinds de update van gisteren (16 juli)

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #3
  • 17 juli 2018
  • 08:11

Misschien helpt het om even het cache of de gegevens even te wissen van de betreffende app.

Bij instellingen/apps.

Kees-Jan

  • Lid sinds 24 mei 2018
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • #4
  • 17 juli 2018
  • 10:34

Cache legen heb ik al geprobeerd, maar helpt helaas niet.

Kees-Jan

  • Lid sinds 24 mei 2018
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • #5
  • 17 juli 2018
  • 10:36

Ik heb hetzelfde probleem op mijn Samsung Galaxy S6 De widget is zichtbaar, maar hij reageert niet. Dit is sinds de update van gisteren (16 juli)
Toen ik mijn nieuwe mob kreeg afgelopen week, heb ik ook direct de update gedaan. Het kan daar dus mee te maken hebben als jij hetzelfde probleem hebt.

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #6
  • 17 juli 2018
  • 11:21

Cache legen heb ik al geprobeerd, maar helpt helaas niet.
De gegevens ook gewist en dat hielp ook niet?

JanWillemII

  • Lid sinds 17 juli 2018
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #7
  • 17 juli 2018
  • 12:59

Op een of andere manier is de Google bar weer gewopn gaan werken. Ik heb helemaal niets gedaan.

Kees-Jan

  • Lid sinds 24 mei 2018
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • #8
  • 17 juli 2018
  • 13:51

Op een of andere manier is de Google bar weer gewopn gaan werken. Ik heb helemaal niets gedaan.
Bij mij helaas nog niet… :-(

Kees-Jan

  • Lid sinds 24 mei 2018
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • #9
  • 18 juli 2018
  • 03:16

Ik heb alle toegevoegde apps verwijderd om te kijken of dit misschien een conflict veroorzaakte. Dat was niet het geval.

Uiteindelijk met een algehele reset naar fabrieksinstellingen, en een paar uur verder om mijn mob weer op goed in te stellen, is het probleem uiteindelijk verholpen!

Hopelijk kan ik nu mijn mob zonder problemen verder gaan gebruiken!

Bedankt iedereen voor het meedenken!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.