Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

mb123

• Lid sinds 23 november 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 november 2018
  • 14:14

Hoi,

Ik ben al maanden aan het zoeken naar een handige app om alle boodschappen te doen. Ik zie veel apps in de play store maar ik ben zelf nogal vergeetachtig en vergeet nogal wat..  Dus ik ben nog ouderwets met een briefje aan het lopen in de Supermarkt. Een vriend van me had wel een app gevonden die voor mij handig was ( Boodschappen Planner) Maar daar heb je geen overzicht van alle boodschappen in één overzicht, alleen per categorie!

nieqoh

• Lid sinds 23 november 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 november 2018
  • 16:24

Ja natuurlijk is dat handig! Appie van albert heijn, todoist of de boodschappenlijst van google. Je kunt zelfs met google assistent boodschappen toevoegen (ok google, kun je melk op mijn boodschappenlijst zetten) dit terwijl je aan het koken bent. Je kunt boodschappenlijsten delen met andere personen, zolang je je telefoon mee hebt, heb je ook je meest recente lijst mee!!

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 24 november 2018
  • 12:54

Wij gebruiken al jaren Our Groceries. Synct desgewenst tussen alle devices en je kunt zelf van alles toevoegen, van mappen tot producten en nog veel meer.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.